Header Ads

Header ADS

¨ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΘΗΡΑ:ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΤΖΙΚΑ


(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας

Ονομάζομαι Τζίκα Βασιλική. Αποφοίτησα Γαλλικό σχολείο, μιλάω και Αγγλικά και Ιταλικά. Διατηρούσα επιχείρηση με τον σύζυγο μου στην Θεσσαλονίκη από το 1985. Έχω μεγάλη εμπειρία στις κοινωνικές δράσεις ξεκινώντας από την εποχή των μνημονίων μέχρι και σήμερα. Ασχολήθηκα με την τοπική αυτοδιοίκηση στον δήμο Θέρμης Θεσσαλονίκης αλλά και με την κεντρική πολιτική (υποψήφια βουλευτής Ά Πειραιά 2023 με 1449 ψήφους). Από το 2006 κατοικώ και είμαι δημότης Κυθήρων. Συνειδητοποιώντας ότι το νησί που επέλεξα να αποκαλώ σπίτι, χρόνο με το χρόνο παρακμάζει, αποφάσισα να προσφέρω αυτά που μπορώ βοηθώντας μία ομάδα που πραγματικά πρεσβεύει αλλαγή στην μέχρι τώρα καθημερινότητα. Η ψήφος σας θα με τιμήσει και εγώ θα σας το ανταποδώσω με κάθε μου δύναμη. Τζίκα Βασιλική Υποψήφια Δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Ελεύθερα Κύθηρα και Υποψήφιο Δήμαρχο Σοφίο Ανάργυρο

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.