Header Ads

Header ADS

ΠΑΤΟΥΛΗΣ:Επιστρέφω στο ΣΥΡΙΖΑ, στα στελέχη του και την κομματική του εφημερίδα τη λάσπη που εκτόξευσαν προς το πρόσωπό μου.


Πρωτότυπη και αυθεντική η αξιολόγηση του ειδικού μέρους της διδακτορικής μου διατριβής από την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Επιστρέφω στο ΣΥΡΙΖΑ, στα στελέχη του και την κομματική του εφημερίδα τη λάσπη που εκτόξευσαν προς το πρόσωπό μου.
Δυστυχώς γι αυτούς, χρειάστηκαν μόλις δύο ημέρες για να καταρρεύσει το συκοφαντικό και ψευδές αφήγημα της δήθεν λογοκλοπής, αφού με έγγραφο-βεβαίωση που χορηγήθηκε μετά από αίτησή μου, ο Πρόεδρος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Καθηγητής κ. Γεράσιμος Σιάσος, χαρακτηρίζει ως «πρωτότυπη και αυθεντική η αξιολόγηση του ειδικού μέρους της διδακτορικής διατριβής» μου.
Αν δεν ανακαλέσουν άμεσα και δεν ζητήσουν συγγνώμη, η προσφυγή στη Δικαιοσύνη αποτελεί για μένα μονόδρομο.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.