Header Ads

Header ADS

Αχαΐα: Έκλεψαν 7 τόνους ελιές από χωράφι – Τι λέει ο ελαιοπαραγωγός που τους έπιασε στα «πράσα»



Αχαΐα: Δεν έχουν τέλος οι κλοπές ελιών από ελαιοπερίβολα στην επαρχία – Κάθε μέρα γίνεται γνωστό και νέο περιστατικό

Τρία άτομα συνελήφθησαν την περασμένη Παρασκευή σε περιοχή της δυτικής Αχαΐας που μαζί με συνεργούς τους , προέβησαν στην συγκομιδή 10 τόνων και 500 κιλών ελαιοκάρπου.

Οι συλληφθέντες πιάστηκαν επ' αυτοφώρω από τον ιδιοκτήτη ελαιοπεριβόλου που τους είδε ο οποίος ήταν και αυτός που ειδοποίησε τους αστυνομικούς που τους συνέλαβαν.

Ο ελαιοπαραγωγός Σπύρος Κατσιμπέρης μίλησε το πρωί της Τετάρτης στον ΣΚΑΪ για το περιστατικό.

«Τους χαιρέτησα, τους μίλησα και με ρώτησαν αν είναι δικό μου το χωράφι, ήμουν ψύχραιμος και πήρα τηλέφωνο κατευθείαν την αστυνομία», δήλωσε αρχικά ο 27χρονος ελαιοπαραγωγός που έπιασε τους δράστες επ΄ αυτοφώρω.

«Οι ελιές μαζεύονταν μέρα και βράδυ με προβολείς αυτοκινήτων και με φακούς. Το σημείο είναι δύσβατο και δεν υπήρχε κανείς που να μπορούσε να τους δει. Εγώ μόνος μου τους είδα, τους μίλησα και έκανα τον ανήξερο, ότι δεν ήταν δικό μου το χωράφι. Τους χαιρέτησα, τους μίλησα και με ρώτησαν αν είναι δικό μου το χωράφι», σημείωσε ο ελαιοπαραγωγός προσθέτοντας στη συνέχεια: «Ήμουν ψύχραιμος και πήρα τηλέφωνο κατευθείαν την αστυνομία».

«Όταν είδαν το περιπολικό που έφτασε έφυγαν από την πίσω πλευρά. Ο ένας από τους τρεις μαρτύρησε και τους άλλους δύο», εξήγησε στη συνέχεια.

«Αυτή τη στιγμή έχουν κατασχεθεί 652 κιλά λάδι στο ένα ελαιοτριβείο και 117 στο άλλο. Η ζημιά για το κτήμα είναι περίπου 10 χιλιάδες ευρώ», ανέφερε ο ελαιοπαραγωγός για τη ζημία που υπέστη ενώ καταλήγοντας ανέφερε για τους συλληφθέντες: «Ο ένας είναι από το χωριό Μαζαράκι και ο άλλος από την Κάτω Αχαία, ήρθαν με εντολή τρίτου».

newsbomb.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.