Header Ads

Header ADS

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:¨ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΤΙ¨



¨ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΒΑΖΩ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ ΚΑΤΙ¨

Σύμφωνα με το Δήμαρχο κ.Χαρχαλάκη άγνωστα άτομα χρησιμοποιούν το όνομα του καταγγέλλουν και απειλούν κόσμο.

Μετά τις χθεσινές καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας από τον κ.Σταύρο Αρβανίτη ο Σταθμός μας επικοινώνησε με τον Δήμαρχο κ.Χαρχαλάκη λόγω της σοβαρότητας του θέματος τέσσερις μέρες πριν από τις εκλογές.

Σε ερώτηση μας προς τον κ.Δήμαρχο για όσα αναφέρει ο κ.Αρβανίτης και αν τον κατήγγειλε τηλεφωνικά στην υπηρεσία του μας απάντησε κατηγορηματικά πως ΟΧΙ και συνέχισε... «Ο κ. Αρβανίτης βιάστηκε να με κατονομάσει δημόσια επειδή κάποιοι παίρνουν τηλέφωνα με απόκρυψη σε υπηρεσίες και εργοδότες, απειλούν και καταγγέλλουν πολίτες, λένε σας καλώ εκ μέρους του Δημάρχου ή ότι είναι ο Δήμαρχος ή ότι καλούν από την παράταξή μου, έχουν ξαναπάρει με το όνομα μου και παλιά για οικονομική απάτη και μάλιστα 2 φορές. Οι περισσότεροι βέβαια δεν πείθονται γιατί οι Κυθήριοι με ξέρουν και μπορούν εύκολα να αναγνωρίσουν τη φωνή μου».
Μάλιστα συνέχισε: «Ο κόσμος ξέρει πως εγώ όταν θέλω να καταγγείλω κάτι ΠΑΝΤΑ το κάνω δημόσια και βάζοντας την υπογραφή μου. 3 μέρες έμειναν για τις εκλογές, ας αποδεχθούν όλοι την απόφαση των Κυθηρίων χωρίς πάθη και έριδες».
Σε ερώτηση μας αν έχει κάποια στοιχεία για όσα μας είπε, μας απάντησε: «Έχω ζητήσει ένορκες καταθέσεις και εφιστώ την προσοχή στους Δημότες να μην ενστερνίζονται άκριτα τέτοιου είδους αναφορές, οι οποίες απορρέουν από κακώς εννοούμενη πολιτική αντιπαράθεση και εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες».

______________________________________________-
ADELIN FM ΚΥΘΗΡΑ
________________________________________________

1 σχόλιο:

  1. Προς τους διαχειριστές του μπλογκ. Δεν κάνετε και μερικές ερωτήσεις και στον δασαρχη αλλά και στον προϊστάμενο του να δούμε και από την άλλη πλευρά την άποψη τους. Απλή δημοσιογραφία είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.