Header Ads

Header ADS

¨ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΘΗΡΑ¨ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ


(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας

Είμαι ο Παναγιώτης Αλεβιζόπουλος. Πολλοί ίσως με γνωρίζετε αφού ασχολούμαι με τα κοινά πολλά χρόνια. Μου αρέσει να έχω ρόλο και για αυτό θέλω να προσφέρω στην κοινότητα Ποταμού που ανήκω. Ο λόγος που είμαι στον συνδυασμό Ελεύθερα Κύθηρα είναι γιατί η τοξικότητα σε αυτήν την ομάδα δεν υφίσταται. Ακόμα και οι αναφορές σε πρόσωπα και καταστάσεις δεν κρύβουν έριδες ή προσωπικές διαφορές. Αλλά και σε οποιαδήποτε προσωπική αναφορά που έγινε η θα γίνει απέχω κατηγορηματικά. Το ήθος και η ηθική ξεχειλίζουν. Ήρθε η ώρα να δώσουμε χώρο στους νέους και έτσι είμαι στο πλευρό του Ανάργυρου Σοφίου. Ήρθε η ώρα να αναμορφώσουμε επιτέλους την κοινότητα μας. Σας καλώ να μου δώσετε την ευκαιρία να είμαι δίπλα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.