Header Ads

Header ADS

ΚΥΘΗΡΑ: Ένας απογοητευμένος κάτοικος του Καραβά.


Αρχικά καλημέρα και καλή βδομάδα.

Ύστερα από το περιστατικό στην σκληρή ήθελα να γνωστοποιήσω ένα ακόμη περιστατικό του Καραβά.
Ο κάδος για τα ογκώδη απορρίμματα την Τετάρτη 5 του μήνα ήταν πεντακάθαρος, δεν υπήρχε ούτε γόπα απ' έξω.
Και 5 μέρες μετά, σήμερα, Δευτέρα 10 Ιουλίου εν μέσω σαββατοκύριακου μερικοί τον μετέτρεψαν πάλι σε σκουπιδότοπο.

Και θέλω λοιπόν τώρα να τους κάνω 2 ερωτήσεις.
Τον άνθρωπο που πάει κάθε βδομάδα να αφήσει έναν άδειο κάδο και να πάρει τον παλιό που έχει γεμίσει και είναι υποχρεωμένος να μαζεύει τις ακαθαρσίες σας, που τις πετάξατε απέξω γιατί σε εκείνο το μέρος και εκείνη την ωρα σας βολεύει, δεν τον σέβεστε καθόλου; 

Ούτε αυτούς που πήγαν και "γυαλισαν" όλη την έκταση γύρο από αυτόν;

Και καλά θα μου πεις αυτούς δεν τους βλέπετε κιόλας  δεν τους συναναστρέφεστε.

Τους συγχωριανούς σας όμως που τους βλέπετε κάθε μέρα και τους συναντάτε στον δρόμο, δεν ντρέπεστε να τους κοιτάτε στα μάτια που τους πετάξατε τα σκουπίδια σας στην πόρτα τους; 

Γιατί ο κάδος βρίσκεται στην είσοδο του χωριού, ή πρώτη εικόνα του Καραβά είναι η στροφή που βρίσκεται ο κάδος. (Δεν σας ρωτάω αν τους σέβεστε γιατί την απάντηση την παίρνω μέσα από τις φωτογραφίες).

Σπίτι σας ήθελα να'ξερα έτσι κάνετε;

Εγώ πάντως να δηλώσω ότι ντρέπομαι γιαυτη την εικόνα και ας μην έχω πετάξει ούτε ένα σκουπίδι αυτή την βδομάδα.
Παρόλο που έχω ηδη έτοιμα μερικά αντικείμενα αλλά τα κρατάω σπίτι μου μέχρι να δημιουργηθεί χώρος για να πάω να τα πετάξω! 
Με εκτίμηση ένας απογοητευμένος κάτοικος του Καραβά.
Καλημέρα.



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.