Header Ads

Header ADS

Βασιλική Κουντούρη-Κουκούλη :Ανοικτή επιστολή θερμότατες και εγκάρδιες ευχαριστίες μου στην Διοίκηση, το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γ. Ν.. Κ-Υ "Τριφύλλειο".

Ανοικτή επιστολή

Λογοθετιάνικα. Κύθηρα

Με την παρούσα επιστολή μου επιθυμώ να εκφράσω δημοσίως τις θερμότατες και εγκάρδιες ευχαριστίες μου στην Διοίκηση, το ιατρικό και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γ. Ν.. Κ-Υ "Τριφύλλειο".

Συγκεκριμένα, την νύκτα της 19ης Σεπτεμβρίου λόγω σοβαρών αναπνευστικών προβλημάτων εξ αιτίας λοίμωξης Covid-19 του υπέργηρου πατέρα μου Νικολάου Κουντούρη, μετά από κλήση μου στο Νοσοκομείο για διακομιδή του σ αυτό η ανταπόκριση ήταν άμεση και αποτελεσματική. Ασθενοφόρο με δύο άτομα προσωπικό τον παρέλαβε την 02.30 π. μ., τον διακόμισε στο Νοσοκομείο όπου αμέσως του παρασχέθηκε κάθε δυνατή φροντίδα από το διανυκτερεύον ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, η ίδια δε φροντίδα συνεχίστηκε και τις υπόλοιπες ημέρες κατά τις οποίες νοσηλεύτηκε, αποφεύγοντας έτσι τα χειρότερα.

Κατόπιν των ανωτέρω θά ήθελα ονομαστικά να ευχαριστήσω θερμά τον Διοικητή του Νοσοκομείου κ. Γεώργιο Μεγαλοκονόμο, την Διευθύνουσα του Νοσηλευτικού προσωπικού κ. Μαρία Καλλιγέρου, τους παθολόγους κ. Κωνσταντίνο Πήττα και Κίμωνα Παπαναστασίου, τους νοσηλευτές κάθε βάρδιας, καθώς και τους οδηγούς καί τραυματιοφορείς γιά όσα προσέφεραν στον πατέρα μου.

Είμαι βέβαιη ότι η ίδια φροντίδα παρέχεται σε όποιον την χρειάζεται. Πιστεύω μάλιστα ότι όλοι πρέπει να είμαστε ευγνώμονες τόσο στο σύνολο του προσωπικού που υπηρετεί στο Νοσοκομείο μας, όσο και σ αυτούς που εργάστηκαν σκληρά για την κατασκευή και την εύρυθμη λειτουργία του.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.