Header Ads

Header ADS

Δεν είναι ένα!!!!!Δεν είναι δύο!!!!Δυστυχώς μαζεύτηκαν πολλά!!!!!



ΒΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ


Eleni Liristi

Δεν είναι ένα!!!!!Δεν είναι δύο!!!!Δυστυχώς μαζεύτηκαν πολλά!!!!!Απλά σας ενημερώνω ότι οι κάδοι μόλις αδειάσουν από δω έχουν φύγει!!!Από δω και πέρα όσοι πετάτε εδώ τα σκουπίδια θα τα πηγαίνετε κάπου αλλού!Αυτήν την εικόνα μπροστά στα δωμάτια μας που οι άνθρωποι παρκάρουν στο παρκιν καθημερινά δεν την επιτρέπουμε ξανά!Έχω διαμαρτυρηθεί άπειρες φορές!Αλλά δυστυχως "αλλού βροντά!!!" που έλεγαν και οι αείμνηστοι πρόγονοι μας!!!!Βλέπω αυτή την κατάσταση με τα σκουπίδια γενικά στο νησί και θλίβομαι!Ούτε κάδοι ούτε οδοκαθαριστες!!!!Το απόλυτο χάος!!!Με έναν αέρα ολοκληρώνεται το καρέ!!!!Απλώνουν σε όλους τους κεντρικούς δρόμους και μη!!! Εγώ προσωπικά δεν περιμένω πια τίποτε και από κανένα!!!Κουράστηκα να φωνάζω ,να γίνομαι αντιπαθής,να επισημαίνω τα αυτονόητα!Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού σας εύχομαι και ζητάμε ταπεινότητα συγνώμη από τον κόσμο που έρχεται στο νησί μας γι'αυτό την απαραδεχτη εικόνα!!Δεν ξέρω ποιος φταίει και ποιος όχι!!Ειλικρινά δεν με νοιάζει!!Βλέπω όμως μια θλιβερή πραγματικότητα!Ο Θεός να δίνει φώτιση σε όλους μας για να παλεύουμε για το καλό και μόνο!!Υπομονή στους επιχειρηματίες ,υπομονή στους κατοίκους ,υπομονή στους τουρίστες!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.