Σαββατιάτικο «ραχάτι»στα 300 μέτρα από τις ακτές μας.
«Πήξαμε» στα τουρκικά σκαριά πάλι. Σκέτη λεωφόρος έχει καταντήσει το πέλαγος δυτικά των Κυθήρων σήμερα, με το σουλάτσο να καλά κρατεί. Όπως πολύ εύστοχα —και δηκτικά— παρατηρεί ο συνεργάτης μας, Γιώργος Σάμιος, το θράσος των γειτόνων μάλλον δεν έχει ούτε όρια, ούτε χιλιομετρική απόσταση.
Πρωταγωνιστής της σημερινής «πασαρέλας» το σκάφος TUNCAY SAGUN 2, το οποίο προφανώς μπέρδεψε τα ελληνικά χωρικά ύδατα με την πίσω αυλή του τσιφλικιού του. Όπως μαρτυρούν και τα φωτογραφικά ντοκουμέντα, οι άνθρωποι δεν κάνουν απλώς διέλευση, κάνουν... επιθεώρηση ακτών: βρίσκονται μόλις 344 μέτρα από τον Ψαβό —κυριολεκτικά σφηνωμένοι ανάμεσα στις δύο παραλίες και μια ανάσα (2.100 μέτρα) από τον Άγιο Μάμα. Σε λίγο, αν απλώσουμε το χέρι μας, θα τους δώσουμε και πετσέτα για τις ξαπλώστρες.
Το σκεπτικό τους, βέβαια, είναι ηλίου φαεινότερο. Σίγουρα στο πιλοτήριο θα γελάνε λέγοντας: «Σαββατιάτικο απόγευμα είναι, οι Γραικοί θα χωνεύουν και θα βαράνε μύγες βυθισμένοι στο ραχάτι τους. Ποιος να μας πάρει χαμπάρι;»
Και ειλικρινά, αφού μπήκαν στον κόπο να φτάσουν στα 300 μέτρα, απορίας άξιον είναι γιατί φρενάρανε. Τι ντρέπονται; Ας βγάλουν τις βάρκες να πατήσουν στεριά και μετά να ανέβουν κατευθείαν μέχρι την πλατεία του Ποταμού. Να πιάσουν στασίδι στο καφενείο και να παραγγείλουν με την ησυχία τους έναν τούρκικο καφέ. Με μπόλικο καϊμάκι και διπλό λουκούμι παρακαλώ, έτσι, για να γλυκαθεί ο νταλκάς της ανενόχλητης «βόλτας» τους...



Δεν υπάρχουν σχόλια