Καλώς ήρθατε στο «Τουρκιστάν»... μέσω Κυθήρων
Καμαρώστε το Σημερινό «Σουλάτσο»: Η Παρωδία της Αβλαβούς Διέλευσης
Όπως εύστοχα σχολιάζει ο Πέτρος Τσολάκος: «Πάει και η θάλασσα Κυθήρων;;; Χαχα ΤΟΥΡΚΙΣΤΑΝ...;;;»
Καλώς ήρθατε στο «Τουρκιστάν»... μέσω Κυθήρων
Δεν μιλάμε πια για το Καστελλόριζο, δεν μιλάμε για τη Ρω, δεν μιλάμε για τον Έβρο. Μιλάμε για την «καρδιά» του πελάγους, εκεί που το Ιόνιο συναντά το Αιγαίο.
Η σκηνή είναι πλέον εξοργιστικά γνώριμη: Τουρκικά αλιευτικά περνάνε ανενόχλητα, σέρνοντας τους κλωβούς τους σε απόσταση αναπνοής από τη στεριά των Κυθήρων. Σουλατσάρουν με την άνεση νοικοκύρη που έχει βγει να ποτίσει τον κήπο του, γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κάθε έννοια ελληνικών χωρικών υδάτων.
Όπως εξαιρετικά εύστοχα, γεμάτος με την απαραίτητη δόση πικρού και ρεαλιστικού σαρκασμού, σχολιάζει ο Πέτρος Τσολάκος:
«Πάει και η θάλασσα Κυθήρων;;; Χαχα ΤΟΥΡΚΙΣΤΑΝ...;;;»
Και πώς να τον αδικήσει κανείς για αυτή την αγανάκτηση;
Το έχουμε γράψει πολλές φορές. Το έχουμε φωνάξει. Έχουμε δημοσιεύσει δεκάδες εικόνες που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Μήπως τελικά τα τουρκικά αλιευτικά έχουν ενταχθεί στο... πρόγραμμα τουριστικής προβολής του νησιού και δεν μας το έχουν πει;
Συνεχίστε έτσι, και στο τέλος θα μας ζητάνε και διόδια για να ρίξουμε τα δίχτυα μας ή να κολυμπήσουμε στο Τσιρίγο.
Ντροπή και μόνο ντροπή.



Δεν υπάρχουν σχόλια