Header Ads

Header ADS

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΗΛΙΟΤΟΠΟΥΛΟΣ:ΕΛΑΒΑ ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΥΘΗΡΩΝ

 

ΒΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ


Vassilis Spiliotopoulos 


Καλημέρα και Χρόνια Πολλά!
Έλαβα από τον δήμαρχο Κυθήρων και Αντικυθήρων, κ. Ευστράτιο Χαρχαλάκη, εξώδικη διαμαρτυρία σχετικά με τις αναρτήσεις μου που αφορούσαν την απελπιστική έως εξοργιστική κατάσταση που επικράτησε το Καλοκαίρι του 2024 σε χωριά των Κυθήρων από την μακρά και επαναλαμβανόμενη διακοπή υδροδότησης, λόγω των βλαβών και της κακής κατάστασης του δικτύου.
Επειδή οι αναρτήσεις μου δεν προήλθαν από κάποια δική μου προσωπική εμπάθεια ή αντιπαλότητα εναντίον του, ούτε αποσκοπούσα ούτε ήθελα να προσβάλλω την προσωπικότητα, την τιμή και την υπόληψη του Δημάρχου, κ. Χαρχαλάκη, αλλά όλα αυτά συνιστούσαν μία έκρηξη της αγανάκτησής μου, προβαίνω σήμερα, σύμφωνα και με το αίτημα του Δημάρχου, κ. Ευστράτιου Χαρχαλάκη, στην παρακάτω δημόσια δήλωση:
Δια του παρόντος δηλώνω ότι ουδεμία πρόθεση είχα να προσβάλω την τιμή και την υπόληψη του Δημάρχου Κυθήρων και Αντικυθήρων, Ευστράτιου Χαρχαλάκη, και ανακαλώ ως ανακριβείς κατά περιεχόμενο και προσβλητικές τις αναφορές μου σε αυτόν ως «λιλιπούτειο ηγεμόνα» και «Μαδουρίσκο» και ως ένα πολιτικό πρόσωπο που το χαρακτηρίζει η «αμορφωσιά», η «ανοησία», η «χυδαιότητα», ο «αρχοντοχωριατισμός», ο «ωχαδελφισμός» κ.α.», «που ασκεί λεκτική βία στους δημότες που ασκούν κριτική στη δημοτική αρχή και απαξιώνει και προσβάλει τον θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης και τελικώς της ίδιας της δημοκρατίας».
Οφείλω να διευκρινίσω για πολλοστή φορά πως, ουδεμία προσωπική αντιπαλότητα έχω με τον κύριο Χαρχαλάκη, αλλά ούτε και καμιά αντιπολιτευτική διάθεση, ούτε αποσκοπούσα στην προσβολή της προσωπικότητάς του, παρά μόνον ήθελα να πιέσω προς την κατεύθυνση να επιλυθούν επιτέλους τα πραγματικά, σοβαρά θέματα του νησιού, όπως η υδροδότηση και η αποχέτευση.
Το μόνο που επιζητούμε οι συμπολίτες μου και εγώ είναι η εκπλήρωση επιτέλους από μεριάς της δημοτικής αρχής των βασικών υποχρεώσεων της έναντι των πολιτών, ήτοι η απρόσκοπτη λειτουργία του δικτύου ύδρευσης και αποχέτευσης.
Ιδιαίτερα για το ζήτημα της υδροδότησης επαναλαμβάνω την απόλυτα λογική απαίτηση, τόσο εμού, όσο και των συμπολιτών μου, ο δήμαρχος και η διοίκηση του να ιεραρχήσουν τις προτεραιότητες των αναγκών εξασφαλίζοντας τις κύριες παροχές και αγαθά στους κατοίκους του νησιού, έτσι όπως απαιτεί η σύγχρονη συμβίωση.
Δεν ζητήσαμε και δεν απαιτούμε τίποτε πέραν μιας αυτονόητα λογικής διοίκησης.
Δεν είμαι και δεν είμαστε αντίπαλοι κανενός σε προσωπικό επίπεδο, παρεκτός της ακρισίας, βεβαίως της αναποτελεσματικότητας. Και πάνω απ’ όλα, υπερέχει η αγάπη για τα Κύθηρα, η προσμονή της αποτελεσματικής επίλυσης των γνωστών σε όλους μας χρόνια άλυτων προβλημάτων.
Όλες οι αντιδράσεις:
Εσείς, Ιππόλυτος Πρέκας και 13 ακόμη


1 σχόλιο:

  1. Εγώ νομίζω ότι δεν χρειάζονται ούτε εξώδικα ούτε χαρακτηρισμοί μαδούρο και τέτοια. Καλύτερο θα ήταν να συνεργαστείτε και οι δύο για να βγουν χρηματοδοτήσεις για το νησί

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.