Header Ads

Header ADS

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΣΟΦΙΟΣ:Δείτε την πρόταση μου - και ασφαλώς αν συμφωνείτε η διαφωνείτε μπορείτε να μου το πείτε.



Κάθε 1η του Οκτωβρίου, θεωρείται η παγκόσμια ημέρα Ηλικιωμένων. Ανεξάρτητα απο τον συμβολισμό της συγκεκριμένης ημέρας, όλες οι κοινωνικά ανεπτυγμένες κοινωνίες αποτίουν φόρο τιμής σε αυτές τις ηλικίες. Κατά τη γνώμη μου, δυο βασικοί λόγοι συντρέχουν:

1ον σε όλες τις κοινωνίες κάθε καλό που έχει συμβεί αλλά και κάθε άνεση της καθημερινότητας οφείλεται σε αυτήν την Τρίτη ηλικία του σήμερα.
2ον σε συνδυασμό με το πρώτο οι εν λόγω άνθρωποι, αυτοί που φρόντισαν για το σήμερα, δεν πρέπει να λησμονηθούν.
Στις 29/05/2024 στο Δημοτικό Συμβούλιο έκανα μια πρόταση. Ασπαζόμενος τα παραπάνω και πιστεύοντας στον κοινωνικό προνοιακό προγραμματισμό που τόσο πολύ θα βοηθούσε τα Κύθηρα αν υπήρχε, πιστεύω ακράδαντα πως αν δεν δοθεί άμεσα λύση για την δημόσια εσωτερική συγκοινωνία, μια έμμεση λύση θα ήταν αυτή η πρόταση, που αφορά τους ηλικιακά, οικονομικά και σωματικά ανήμπορους.
Αν μπορέσουμε να υλοποιήσουμε κάτι τέτοιο, το οποίο σαφώς προϋποθέτει βούληση και οργάνωση, θα αλλάξει ριζικά το βιωτικό επίπεδο της κοινωνίας μας.
Όπως πολλάκις έχω διατυπώσει, η «ανάπτυξη έρχεται μέσα από την κοινωνία» οπότε οι κοινωνικές παροχές συνιστούν καίριο πυλώνα αναπτυξιακής πολιτικής.
Ένας λόγος που μου αρέσει να διαβάζω λογοτεχνία και φιλοσοφία αλλά και διάφορους συγγραφείς, είναι διότι σημειώνω αποφθέγματα τα οποία μας υπενθυμίζουν τη χρήση τους στην καθημερινότητα μας. Έτσι σήμερα θα χρησιμοποιήσω την φράση του Γάλλου μυθιστοριογράφου (κυρίως) Βίκτωρος Ουγκό
«Η λύπη ενός παιδιού ενδιαφέρει τη μητέρα του, η λύπη ενός νέου ενδιαφέρει μια νέα, η λύπη ενός γέρου δεν ενδιαφέρει κανέναν»
Οφείλουμε να το αλλάξουμε λοιπόν.
Δείτε την πρόταση μου - και ασφαλώς αν συμφωνείτε η διαφωνείτε μπορείτε να μου το πείτε.
Καλό μήνα !!!!!

1 σχόλιο:

Από το Blogger.