Header Ads

Header ADS

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ:ο Ελληνικό κράτος που εσείς ψηφίζετε δεν στέλνει Ανθρώπους, αλλά «ζώα κατώτατης αξίας» να στελεχώσουν τα σχολεία μας σκοπίμως!

 

BHMA ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

Δεν έχω αντιληφθεί και αν θέλετε να με βοηθήσετε εσείς που διαρρηγνύετε τα ιμάτια σας για τη διαμονή κάποιων ίσως εκπαιδευτικών σε κελιά στην Αγ. Μόνη και αυτού του είδους τις αηδίες που βλέπω πως γράφετε….

Μια χαρά σας φαινόταν η διαμονή ανθρώπων - υπό συνθήκας δευτέρας κατηγορίας όπως ας πούμε πυροσβεστών, στρατιωτικών κλπ που έρχονταν να κάνουν δουλίτσα να μας βοηθήσουν σε στιγμές ανάγκης ενώ εμείς πίναμε το καφεδάκι μας και αυτοί έκαναν αυτό που όφειλαν ως υπάλλοιλοι του κράτους που εμείς ψηφίζουμε στα …. Καφενεία…

Τώρα γράφουμε επαναστατικά άρθρα για τους εκπαιδευτικούς που θα φιλοξενηθούν σε κάποια από αυτά τα υπέροχα κατά τα άλλα, ανα κατηγορία ανθρώπων… και γράφουμε γράφουμε γράφουμε…

Μάλλον εγώ δεν είμαι αρκετά ενεργή στα σόσιαλ και έξυπνη αρκετά να καταλάβω!

Συγνώμη για την ηλιθιότητά μου, αλλά το Ελληνικό κράτος που εσείς ψηφίζετε δεν στέλνει Ανθρώπους, αλλά «ζώα κατώτατης αξίας» να στελεχώσουν τα σχολεία μας σκοπίμως! Και αν υποθετικά στείλουν, τους δίνουν κάτι ψίχουλα για μισθούς εις ανταλλαγή μορίων, ώστε κάπου κοντά στην συνταξιοδότησή τους, εκτός και αν είναι γόνοι τυχεροί, άντε να βρεθούν μερικά χλμ απ´τη γενέτηρά τους διορισμένοι!

Μην ασχοληθείτε με την πραγματικότητα!
Ας πούμε ότι τα παιδιά μας θα γίνουν στην καλύτερη επαγγελματίες άνεργοι… γιατί αν γίνονταν βοσκοί θα είχαν μέλλον…
Διαμαρτυρηθείτε ελεύθερα… εγώ μάλλον κάτι έχω καταλάβει λάθος…
Λες και αυτοί που έρχονταν μέχρι πέρισυ ήταν βασιλικότεροι του βασιλέως και έψαχναν σπίτι μόνοι τους.

Οι φετινοί μάλλον είναι σε χειρότερη κατάσταση. Κρίμα!
ΥΓ: Αυτά τα λέω για να μη παρεξηγηθεί η ενδεχόμενη απουσία μου από διαμαρτυρία που δεν έχω βρει τον πραγματικό λόγο…. Μη πέσετε να με φάτε…

ΥΓ2: δεν θα απαντήσω σε κανένα σχόλιο, ιδιατέρως αναρχοαυτόνομο και προκείμενο στην δογματική εκλησία μας!
Κυρίως γιατί βαριέμαι και όχι γιατί δεν ενδιαφέρομαι!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.