Header Ads

Header ADS

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ:O σωστός σχεδιασμός της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού θέλει επιλεγμένα και μεθοδευμένα βήματα.

Δεν πρόλαβα να κάτσω στην αίθουσα αναμονής του Γενικού Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής & Ανάπτυξη Myron Flouris όταν άνοιξε η πόρτα και είδα τον συνοδοιπόρο μου στα πρώτα επαγγελματικά μας βήματα.

Τώρα, χρόνια μετά, και οι δυο με το ίδιο όραμα ο καθένας να προσφέρει στα κοινά, αυτός σε εθνικό επίπεδο και εγώ σε τοπικό, βρήκαμε πάλι κοινό έδαφος να συνεργαστούμε.

Άκουσε τις απόψεις μου, με συμβούλεψε, υπερθεμάτισε στις ιδέες μου και τον προγραμματισμό που έχω σκεφτεί και πάνω από όλα συμφώνησε στην αρωγή του για έναν μακροχρόνιο προγραμματισμό της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού.

Όπως έγραψα στην ανακοίνωση μου όταν ανέλαβα το χαρτοφυλάκιο του τουρισμού, ο σωστός σχεδιασμός της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού θέλει επιλεγμένα και μεθοδευμένα βήματα. Θέλει συμμαχίες με τους φορείς την κεντρικής διοίκησης από όπου προέρχονται οι χρηματοδοτήσεις και οι εθνικές προσπάθειες και σε τοπικό επίπεδο θέλει από την πλευρά της δημοτικής αρχής μια ξεκάθαρη ατζέντα με την συλλογική συμβολή όλων των τοπικών φορέων.
Με την ολοκλήρωση των συναντήσεων μου με εθνικούς φορείς το επόμενο διάστημα, προτίθεμαι να καλέσω όλους τους ενδιαφερόμενους τοπικούς φορείς, προέδρους συλλόγων και επαγγελματίες, σε μια συνάντηση όπου θα παρουσιαστούν οι βασικοί πυλώνες των ενεργειών που σχεδιάζονται ώστε συλλογικά αλλά με συγκεκριμένο πλάνο να μπουν οι αρχές αυτής της προσπάθειας.

1 σχόλιο:

  1. Τους υπαλλήλους του Δήμου τους ρώτησες για το όραμά σου ή θα πάρουν σύνταξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.