ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΨΕΥΤΟΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
Λυκούργος Νάνης, ιατρός
"Σε αυτόν τον διάλογο ακούστηκαν όλες οι απόψεις και σέβομαι όλες τις απόψεις. Ακούστηκαν οι απόψεις της παράδοσης, της εξέλιξης, αλλά και της δικής μας πλευράς που πιστεύω ότι εντάσσει την παράδοση στην εξέλιξη.
Ακούστηκαν όμως και φωνές που δεν είχαν ακουστεί μέχρι σήμερα, κυρίως των ομόφυλων γονέων που θα μπορούν επιτέλους να κοιμούνται ήσυχοι το βράδυ, απαλλαγμένοι από το φόβο ότι αν τους συμβεί κάτι, το παιδί τους δεν θα καταλήξει στον άλλο γονέα αλλά θα βρεθεί σε κάποιο ίδρυμα.
Και είναι επίσης πολύ σημαντικό ότι στα πλαίσια αυτού του δημόσιου διαλόγου εξηγήθηκε, πιστεύω λεπτομερώς, τι δεν κάνει το νομοσχέδιο: δεν μεταβάλλει το ισχύον πλαίσιο της παρένθετης κύησης, δεν το επεκτείνει ουσιαστικά στα ομόφυλα ζευγάρια και αποκλείει τους χαρακτηρισμούς «Γονέας 1» και «Γονέας 2». Γιατί -θέλω να το τονίσω- η Ελλάδα δεν θα γίνει ένα εργαστήρι πολιτικών που δεν εφαρμόζονται παρά μόνο σε ελάχιστες χώρες του κόσμου.
Με λίγα λόγια, η νέα ρύθμιση προσθέτει δικαιώματα σε μερικούς, χωρίς, όμως, να αφαιρεί κανένα δικαίωμα από τους πολλούς. Είναι κάτι που απαιτεί, άλλωστε, και η ευαισθησία της Δημοκρατίας μας, στην οποία δεν επιτρέπεται να υπάρχουν πολίτες δύο κατηγοριών και σίγουρα δεν επιτρέπεται να υπάρχουν «παιδιά ενός κατώτερου θεού».
Ένα θέμα, λοιπόν, ισότητας δεν προσφέρεται, θα το ξαναπώ, για διχαστικές προκλήσεις και σίγουρα δεν προσφέρεται και για υπερβολικές μεγεθύνσεις. Κι έτσι υποδέχομαι και τις θέσεις της Εκκλησίας, τις οποίες σέβομαι απόλυτα. Άλλωστε, αυτή η κυβέρνηση έχει δώσει πολλές πρακτικές λύσεις σε ανάγκες του κλήρου που εκκρεμούσαν εδώ και δεκαετίες.
Ωστόσο, εδώ θέλω να είμαι σαφής: αναφερόμαστε σε επιλογές της Πολιτείας. Όχι σε θεολογικές πεποιθήσεις. Και παλαιότερα, άλλωστε, με την Εκκλησία είχαμε διαφορετικές οπτικές για τον πολιτικό γάμο, για την καύση των νεκρών, για το θέμα των ταυτοτήτων.
Η ζωή, ωστόσο, απέδειξε ότι οι αλλαγές αυτές ήταν ώριμες. Δεν έβλαψαν ούτε την κοινωνία, δεν έβλαψαν ούτε τελικά τη συνεργασία Πολιτείας και Εκκλησίας και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει και τώρα". (https://www.primeminister.gr/2024/01/24/33446).
To κατάπτυστο αυτό κείμενο εξήλθε του έρκους των οδόντων του εθνικού ολετήρα που ακούει στο όνομα Κυριάκος Μητσοτάκης και που, δυστυχώς, για τις πολλές και φρικτές αμαρτίες κλήρου και λαού, "κυβερνά" το δύσμοιρο τούτον τόπο, υλοποιώντας άνευ αιδούς και συστολής τους σχεδιασμούς της δυσώνυμης Νέας Τάξης και προάγοντας, κατ αυτόν τον τρόπο, το διαστροφικό μεταχηματισμό της ελληνικής κοινωνίας και κυρίως της νεολαίας και , κατά κύριο λόγο των αθώων και ανεύθυνων παιδιών.
Με σοφιστείες και προφάσεις εν αμαρτίαις αλλά και με περίσσεια θράσους επιχειρεί να δικαιολογήσει το σχεδιαζόμενο και οσονούπω υλοποιούμενο, ιδιαζόντως ειδεχθές πνευματικό έγκλημα του ψευτογάμου των σοδομιτών και της υπ αυτών τεκνοθεσίας αθώων παιδιών, φθάνοντας στο σημείο να κάνει λόγο για άκουσον, άκουσον(!!!) ένταξη της παράδοσης στην εξέλιξη.....
Δηλαδή η θέσπιση διαστροφικών νομοσχεδίων συνιστά εξέλιξη....
Και όλα αυτά ελέχθησαν εις επήκοον των μελών του Υπουργικού Συμβουλίου , τα οποία (για να μνησθούμε και του Παυλείου ρήματος) "συνευδοκούν τοις πράσσουσιν"... Με άλλα λόγια είναι και αυτοί συνεργοί στο σχεδιασμό και τη διάπραξη του προαναφερθέντος , κολοσσιαίων διαστάσεων εγκλήματος.....
Στη συνέχεια, δε, του επιεικώς άθλιου λόγου του, αναφέρθηκε στη σχέση της Εκκλησίας με την αντίχριστη, αμοραλιστική και ανιδανική, ψευτο-χριστιανική Πολιτεία, ανατρέχοντας στο παρελθόν και στα παλαιότερα ψηφισθέντα αντιχριστιανικά και αντισυνταγματικά (αυτό πού το πάμε;;) νομοσχέδια, τα οποία, δυστυχώς, επί αρχιεπισκοπείας Σεραφείμ (Τίκα), "πέρασαν" άνευ ουσιαστικής αντιδράσεως και αντιστάσεως από τη σεραφειμική πλειοψηφία της τότε Ιεραρχίας (η τραγική ιστορία επαναλαμβάνεται και στις μέρες μας...), αντιδρώντων σθεναρώς των μακαριστών Φλωρίνης Αυγουστίνου, Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, Δρυινουπόλεως Σεβαστιανού, Σιδηροκάστρου Ιωάννου , Ύδρας Ιεροθέου και τινων ετέρων....,λέγοντας χαρακτηριστικά " Δεν έβλαψαν ούτε την κοινωνία, δεν έβλαψαν ούτε τελικά τη συνεργασία Πολιτείας και Εκκλησίας και είμαι σίγουρος ότι έτσι θα γίνει και τώρα".
Κάποιον λόγο (ή μήπως λόγους;;) έχει προφανώς ο πρωθυπουργός της αισχύνης για να προεξοφλεί τη μη διατάραξη των σχέσεων της "πολιτικά ορθής" κυβέρνησής του και της εκκλησιαστικής ηγεσίας.
Γνωρίζει με ποιους έχει να κάνει, με ψοφοδεείς και ηττοπαθείς πνευματικούς "ηγέτες" που κάθε άλλο είναι διατεθειμένοι να έλθουν σε ρήξη με την αφεντιά του και τους συνεργούς του στο έγκλημα.
Και θα τους ξαναδούμε, όλους μαζί, να συγχρωτίζονται και να φωτογραφίζονται σαν να μην συμβαίνει τίποτε, εκκλησιαστικοί και πολιτικοί άρχοντες, θα βλέπουμε την πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό, τους υπουργούς και τους βουλευτές που θα έχουν ψηφίσει το νομοσχέδιο-βόθρος να εισέρχονται ανεμπόδιστα στους ναούς, καταλαμβάνοντας περίοπτη θέση εντός αυτών , σαν το Φαρισαίο της παραβολής , θα απαγγέλουν το "Πάτερ Ημών" και το "Πιστεύω", θα παρίστανται ως ανάδοχοι και κάποιοι θα μεταλαμβάνουν των Θείων Μυστηρίων...
Και θα είναι όλοι τους, μία "ωραία ατμόσφαιρα"....
Οι ψυχές, όμως, των αθώων και ανεύθυνων παιδιών που θα πέσουν θύματα του οσονούπω φηφιζομένου νόμου-υπονόμου , εν ημέρα κρίσεως θα "συντάξουν" ένα αδυσώπητο κατηγορητήριο της εν προκειμένω χλιαρής και ηττοπαθούς στάσεως των εκκλησιαστικών ηγετών και της εγκληματικής θεσπίσεως διαστροφικών νόμων από την πλευρά των πολιτικών εξουσιαστών! Και ο πέλεκυς της Θείας Δικαιοσύνης θα επιπέσει αμείλικτος επί των θρασειών κεφαλών τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια