ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ:Στην επικαιρότητα τα περί ομόφυλων ζευγαριών.
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Στην επικαιρότητα τα περί ομόφυλων ζευγαριών. Η άποψή μου δεν θα επηρεάσει αυτούς που νομοθετούν μα δεν είναι κακό να εκφραστεί. Αρχικά η λέξη «γάμος» σε όλα τα λεξικά ορίζεται ως ζεύξη (εξ’ ου και σύζυγοι) ανδρός και γυναικός, ώστε δια της συνουσίας τους (προσφορά ουσίας από τους δύο) να προκύψει κύηση και τεκνοποιία. Για τούτο στη βιολογία ονομάζονται «γαμέτες» τα διαφορετικά γενετικά κύτταρα των δύο φύλων που ενώνονται για πολλαπλασιασμό των ειδών, τόσο στο ζωικό όσο και στο φυτικό βασίλειο. Αυτή είναι η έννοια της λέξης «γάμος» και ως τέτοια περιλαμβάνεται στο οικογενειακό δίκαιο.
Επομένως γάμος δεν μπορεί να υπάρξει μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών. Είναι τόσο παραγωγική η Ελληνική γλώσσα που σίγουρα μπορεί να βρεθεί μια όμορφη και εύηχη λέξη που να εκφράζει τη σχέση αυτών των ζευγαριών. Εξάλλου με τις διαφορετικές λέξεις: «ομόφυλα» και «ετερόφυλα»
προσδιορίζονται τα ζευγάρια. Λέξεις απόλυτα αποδεκτές. Η σεξουαλική απόλαυση είναι άλλο θέμα και καθένας μπορεί να επιλέξει τον τρόπο που του ταιριάζει, δίχως, βέβαια, ανομίες όπως ο βιασμός, η αποπλάνηση ανηλίκου κ. λ. π. και ότι σχετίζεται με μαστροπεία. Το σύμφωνο συμβίωσης, που ήδη υπάρχει, δίνει νομική υπόσταση σε ομόφυλα και ετερόφυλα ζευγάρια που το επιλέγουν και όπου υστερεί και δημιουργούνται προβλήματα, μπορεί με νομοθετική διαδικασία να προσεγγίσει μέχρι και να ταυτιστεί σε κάποιες περιπτώσεις με αυτό του οικογενειακού δίκαιου. Η υπόθεση απόκτησης τέκνου πρέπει να λυθεί και να εξισωθεί, στο μέτρο του δυνατού, με αυτό των ετερόφυλων ζευγαριών που αδυνατούν να τεκνοποιήσουν. Η υιοθεσία που κρίνεται από ειδικά συμβούλια, θα πρέπει να δέχεται αιτήσεις και ομόφυλων ζευγαριών. Η απόκτηση παιδιού από ετερόφυλο ζευγάρι γυναικών φυσικά και μπορεί να λυθεί με φυσική σύλληψη όπως και στις άλλες γυναίκες, παντρεμένες και μη, μέσω τράπεζας σπέρματος. Σε περίπτωση μη ικανότητας κυοφορίας, ή για άλλους λόγω υγείας, θα πρέπει να ισχύει η δυνατότητα παρένθετης μητέρας, όπως ακριβώς ισχύει και για τις άλλες γυναίκες. Βεβαίως η παρένθετη μητέρα κυοφορεί έμβρυο που προέρχεται από γενετικό υλικό τους ζεύγους. Εν προκειμένου με ομόφυλο ζεύγος γυναικών θα απαιτείται και συνδρομή τράπεζας σπέρματος. Η άλλη σύντροφος, μέσω υιοθεσίας, να δύναται (αν χρειαστεί να υπάρξει και νομοθετική ρύθμιση) να αποκτά την ιδιότητα του γονέα. Για τα ομόφυλα ζευγάρια ανδρών, επειδή δεν τίθεται θέμα υγείας ώστε να προσφύγουν σε παρένθετη μητέρα, απομένει η λύση της υιοθεσίας, ή της αναγνώρισης τέκνου λόγω πατρότητας που αποδεικνύεται μέσω προσδιορισμού του DNA.
Η εγκυμοσύνη κάποιας τέτοιας «συντρόφου», που φυσικά συναινεί, μπορεί να συμβεί και δίχως ερωτική πράξη. Όμως προκύπτει το εξής ηθικό δίλημμα. Είναι επιτρεπτό στο όνομα των ίσων δικαιωμάτων να μπορεί να ανακηρύσσονται γονείς τα μέλη ενός ομόφυλου ζεύγους ανδρών και να αποκλείεται το δικαίωμα της μητρότητας από μια γυναίκα που πρόσφερε ωάριο και κύηση; Φυσικά δεν είναι δυνατόν να λύνουμε ένα θέμα ισότητας και ανθρώπινου δικαιώματος, δημιουργώντας μια πιο μεγάλη ανισότητα και αδικία. Αν πάμε στη μέθοδο να γίνεται η κύηση μέσω εξωσωματικής γονιμοποίηση και μέσω τράπεζας ωαρίων, τότε το θέμα ξεφεύγει. Θα δημιουργηθεί τεράστιο ενδιαφέρον παραγωγής και εμπορίας εμβρύων εκμεταλλευόμενος ο έχων την ανέχεια του μη έχοντος. Αν μπει στη μέση το υλικό κέρδος κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει όχι μόνο την εμπορία βρεφών, μα και μεμονωμένων οργάνων προ μεταμόσχευση. Σωματεμπορία κατά κυριολεξία. Τελικά στο όνομα της ισότητας μη διαστρεβλώσουμε για μια άλλη φορά τις έννοιες με κερδισμένους του ισχυρούς και αδικημένους τους αδύναμους οικονομικά. Σε καθεστώτα ευνομίας ισχύει η εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο και η υπεραξία που την παράγει ο εργαζόμενος να την καρπώνεται, κατά τη μερίδα του λέοντος, ο ισχυρός εργοδότης. Τώρα πάλι στο όνομα «δήθεν» της ισότητας είμαστε έτοιμοι να νομοθετήσουμε τη δυνατότητα απόκτησης τέκνου από όσους έχουν οικονομική ευρωστία, καθιστώντας μισθωτή εργασία ακόμα και την κύηση, μα και την ωρίμανση και λήψη ωαρίων. Η υπεραξία τεράστια για τον εργοδότη πάλι, η εργαζόμενη… μια απελπισμένη γυναίκα ή ακόμη και σκλάβα. Είθε οι νομοθέτες να αποφασίσουν το ορθό.
Δεν υπάρχουν σχόλια