Κ.Σκρέκας: «Θα καταργηθούν οι προσφορές και τα προϊόντα “1+1” στα σούπερ μάρκετ για να μην μπερδεύεστε»!
Ο μόνος λόγος «καταναλωτικής επιβίωσης» των Ελλήνων πολιτών μέχρι τώρα μέσα σε αυτή την «θάλασσα ακρίβειας» ήταν ακριβώς αυτά τα προϊόντα
Με μία λογική που έχουν μόνο οι άνθρωποι με εισοδήματα πολλών χιλιάδων ευρών το μήνα (όπως βουλευτές και υπουργοί δηλαδή) και που δεν κατανοούν τα προβλήματα αυτών που ζουν με… 800 ευρώ το μήνα, ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας, προανήγγειλε ότι με ρύθμισή του θα μπει «τέλος» στις προσφορές και στα προϊόντα «1+1»!
Ο μόνος λόγος «καταναλωτικής επιβίωσης» των Ελλήνων πολιτών μέχρι τώρα μέσα σε αυτή την «θάλασσα ακρίβειας» είναι ακριβώς αυτά τα προϊόντα.
Ας ενημερώσει κάποιος τον κύριο υπουργό, ότι ο λόγος που η πλειοψηφία των πολιτών αγοράζει τα προϊόντα σε τιμές προσφοράς «1+1» (πολλοί αγοράζουν ακόμα και τετράδες αναλόγως με τα χρήματα που διαθέτουν εκείνη την στιγμή) δεν είναι γιατί τους αρέσει να «στοκάρουν» αλλά επειδή σε μερικούς μήνες το ίδιο προϊόν θα έχει γίνει ακόμα ακριβότερο!
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, τόνισε πως «παρατηρείται ότι τα προϊόντα προσφορών είτε κατά μόνας είτε 1+1 είναι για μία περίοδο μίας εβδομάδας».
Αυτή η πρακτική των σούπερ μάρκετ έχει ως αποτέλεσμα ένας πολίτης «να στοκάρει με προϊόντα.
Αντί να πάρει ένα σαμπουάν που χρειάζεται, αναγκάζεται να πάρει “1+1” για να το πάρει σε προσφορά ενώ χρειάζεται μόνο ένα.
Τελικά, αυτό δεν βοηθάει στο να έχουμε μία σταθερά χαμηλή τιμή στα προϊόντα».
Πρόσθεσε «εμείς θέλουμε ένα μεγάλο ποσοστό από αυτές τις προωθητικές εκπτώσεις να περάσουν στη μόνιμη τιμή του, όχι στην προσφορά. Αντί να έχει μία προωθητική ενέργεια 1+1 για μία βδομάδα τον μήνα και να πετύχει μόνο εκείνη τη βδομάδα για να πάρει σε προσφορά.
Να υπάρχει μία μόνιμα χαμηλή τιμή στα προϊόντα. Αυτό λέγεται every day low price στο εξωτερικό και θέλουμε να το εφαρμόσουμε στην Ελλάδα, μέσω μίας νέα μεταρρύθμισης που θα έρθει από το υπουργείο Ανάπτυξης».
Και ολοκληρώνοντας αποκάλυψε ότι η εν λόγω ρύθμιση θα εφαρμοστεί το πρώτο τρίμηνο του 2024 έτσι ώστε να μπει ένα φρένο «στις εκατοντάδες προωθητικές εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ που έχουν ως αποτέλεσμα να μπερδεύουν τον καταναλωτή».
Το περίεργο είναι πως μέχρι σήμερα κάνεις καταναλωτής δεν «μπερδεύτηκε» με αυτές τις «προωθητικές εκπτώσεις», αντίθετα είναι βέβαιο πως έχει μπερδευτεί από τις πολιτικές που σκέφτεται να εφαρμόσει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια