Header Ads

Header ADS

Δήλωση Χάρη Σκλάβου



Φίλες και φίλοι,

θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με την ψήφο σας στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου. Για μένα ήταν η πρώτη μου ενασχόληση με τα κοινά, οπότε θεωρώ ότι αυτές οι 148 ψήφοι έχουν ιδιαίτερη αξία για εμένα.

Θέλω να ευχαριστήσω τον επικεφαλής της ομάδας μας Ζαχαρία Σουρή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όπως και όλη την παράταξη για τον αγώνα που κάναμε καθ' όλη την προεκλογική περίοδο.

Επισης θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την συμπαράσταση και την βοήθεια που μου έδωσε όλο αυτό το διάστημα.

Τέλος συγχαίρω τον επανεκλεγέντα δήμαρχο Ευστράτιο Χαρχαλάκη και εύχομαι σ' αυτόν και την ομάδα του να έχουν μια γόνιμη θητεία και αγαστή συνεργασία με τους εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους της παράταξης μας «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ», με στόχο την ανάπτυξη και την ευημερία των νησιών μας.

Με τιμή, 

Χάρης Σκλάβος

1 σχόλιο:

Από το Blogger.