Header Ads

Header ADS

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ:Μηνάς Γεωργίου Φαρδούλης Υποψήφιος Σύμβουλος Τοπικής Κοινότητας Λογοθετιανίκων


Υποψηφιότητα 

(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας

Γεννήθηκα το 1983, είμαι γιος του Γιώργου Φαρδούλη από τα Λογοθετιάνικα και της Μαρίας Νοταρά από τα Φριλιγκιάνικα. Ζω στο χωριό μας στα Λογοθετιάνικα με την σύζυγό μου Σοφία και έχουμε αποκτήσει ένα κοριτσάκι.

Τελειώνοντας τις εγκύκλιες σπουδές, φοίτησα, το 2014, στην Σχολή Επαγγελμάτων Κρέατος Αθηνών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων λαμβάνοντας τον τίτλο άσκησης επαγγέλματος. Εργάστηκα με αφοσίωση και ευσυνειδησία σε διάφορα επαγγέλματα στο νησί. Την περίοδο 2004 – 2005 στην Εμπορική Εταιρεία Λεοντσίνη,  το καλοκαίρι του 2005 στον Δήμο Κυθήρων ως εργάτης γενικών καθηκόντων. Το 2006, στο Γενικό Νοσοκομείο Κυθήρων ως εργάτης γενικών καθηκόντων. Το 2006 εντάχθηκα στο Πυροσβεστικό Σώμα και από το 2019 έως και σήμερα εργάζομαι ως μόνιμος πυροσβέστης  στο τοπικό κλιμάκιο Κυθήρων. Το 2013 ολοκλήρωσα την βασική εκπαίδευση εθελοντών πυροσβεστών στην Πυροσβεστική Ακαδημία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη. Έχω παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα «Πρώτων Βοηθειών» του Ερυθρού Σταυρού.

Με αγάπη και αφοσίωση στο χωριό μας και τους συγχωριανούς μας, υπηρέτησα ως Πρόεδρος την Τοπική Κοινότητα Λογοθετιανίκων την περίοδο 2011 – 2019. Η προσφορά μου είναι καταγεγραμμένη και αξιολογημένη, πέρα από τις δυσκολίες που κλήθηκα να αντιμετωπίσω. Επίσης έχω υπηρετήσει την Εκκλησιαστική Επιτροπή του Αγίου Μηνά την περίοδο 2014 – 2017.

Επειδή αφουγκράζομαι τους ανθρώπους μας και ζω τα προβλήματα της κοινότητάς μας, στην καθημερινότητα την δική μου και της οικογένειάς μου, αποφάσισα να θέσω και πάλι υποψηφιότητα στην Τοπική μας Κοινότητα, με τον εκλογικό συνδυασμό «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ -ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ» και επικεφαλής τον αγαπητό και άξιο Ζαχαρία Σουρή.

Με τη συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, δεσμεύομαι να αγωνισθώ και πάλι με όλες του τις δυνάμεις για την ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των συγχωριανών μας. Γιατί για έναν τόπο σημασία έχουν πρώτα οι άνθρωποί του. Θα επιμείνω, ώστε τα Λογοθετιάνικα να αναβαθμιστούν με έργα υποδομής όπως στην δημοτική και αγροτική οδοποιία, την ύδρευση, τον φωτισμό, την καθαριότητα.

Δεσμεύομαι απέναντι στους συγχωριανούς μου για την διεκδίκηση και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένη ανάπλασης των Λογοθετιανίκων και την ανάδειξη του ιστορικής σημασίας παραδοσιακού μας οικισμού που πρέπει επιτέλους να τον γνωρίσουν και να το χαρούν και οι επισκέπτες μας.

Με εκτίμηση και ειλικρινά αισθήματα σεβασμού και αλληλεγγύης στο χωριό μου και σε όλο το Τσιρίγο,

Μηνάς Γεωργίου Φαρδούλης
Υποψήφιος Σύμβουλος Τοπικής Κοινότητας Λογοθετιανίκων

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.