Header Ads

Header ADS

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ:Ανακοίνωση Υποψηφιότητας Νίκου Κασιμάτη (Σεμπρεβίβα) στην Δημοτική Κοινότητα Καρβουνάδων


(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Κύθηρα το 1983 όπου και τελείωσα τις εγκύκλιους σπουδές μου. Σπούδασα στο Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και στο Brno University of Technology της Τσεχίας. Πιστεύω στην δια βίου μάθηση και γι’ αυτό, με σταθερό ενδιαφέρον στις εξελίξεις του επιστημονικού μου κλάδου, έχω παρακολουθήσει σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, ενώ έχω καταρτιστεί σε κρίσιμα γνωστικά αντικείμενα της επαγγελματικής μου δραστηριότητας.

Σήμερα, εργάζομαι στο Γενικό́ Νοσοκομείο – Κ.Υ. Κυθήρων «Τριφύλλειο» και είμαι προϊστάμενος του Τμήματος Τεχνικού́ & Βιοιατρικής Τεχνολογίας. Κατά το διάστημα που εργάζομαι στο Νοσοκομείο των Κυθήρων, συμμετείχα και συνέβαλα στην υλοποίηση νέων έργων αναβάθμισης των υποδομών και των υπηρεσιών του νοσοκομείου μας όπως η εγκατάσταση και λειτουργία γεννήτριας παραγωγής ιατρικού́ οξυγόνου, η εγκατάσταση και λειτουργία αξονικού́ τομογράφου, η ανάπτυξη και κατασκευή της κεντρικής ιστοσελίδας του νοσοκομείου, η διασύνδεση του νοσοκομείου με το νέο δίκτυο οπτικών ινών κ.α. Μιλάω άριστα την αγγλική και μέτρια την γερμανική γλώσσα. Είμαι ενεργό μέλος της Φιλαρμονικής Ποταμού Κυθήρων και εκλεγμένο μέλος του διοικητικού συμβουλίου της. Τέλος εκτελώ χρέη γενικού γραμματέα του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κυθήρων.

Ο πρώτος λόγος που συμμετέχω στις προσεχείς εκλογές και ζητώ την ψήφο σας είναι γιατί θέλω να βλέπω βήματα προόδου στον τόπο μου. Η δουλειά μου και ο τομέας της τεχνολογίας τον οποίο υπηρετώ με έχουν οδηγήσει στο συμπέρασμα, ότι τα νησιά μας έχουν ανάγκη από πολλά βήματα εμπρός. Πολλά βήματα εμπρός, όχι απλά στην αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών, αλλά στην εφαρμογή τους στην καθημερινότητα, στις υπηρεσίες, στις υποδομές, στους οικισμούς μας. Δυστυχώς η παρούσα Δημοτική Αρχή απαρτίζεται στην πλειοψηφία της από ανθρώπους που αδυνατούν να κατανοήσουν την ίδια την έννοια των νέων τεχνολογιών. Έχω αρκετές φορές απογοητευτεί στην καθημερινή μου ζωή που πράγματα εντελώς αυτονόητα, που συμβαίνουν στον κόσμο, εδώ στα Κύθηρα δεν είναι καν ζητούμενα, αλλά αγνοούνται. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Το βλέπουμε ότι γίνεται κεντρικά στο κράτος, γίνεται στον ιδιωτικό τομέα όπου έχω εργαστεί, άρα πρέπει να γίνει και εδώ.

Ο δεύτερος λόγος της απόφασής μου να εκτεθώ στην κρίση του Κυθηραϊκού Λαού, είναι πιο προσωπικός, πιο συναισθηματικός, αλλά εξίσου σημαντικός για μένα. Είναι το χωριό που με μεγάλωσαν ο πατέρας μου, ο αείμνηστος Γιώργος Κασιμάτης (Σεμπρεβίβας), και η μητέρα μου Διαμάντα. Είναι οι Καρβουνάδες και όλη η Δημοτική Κοινότητα με τα χωριά της, τα Σταθιάνικα, τα Πιτσινιάνικα, το Κεραμωτό, τις Αλεξανδράδες και τον Άγιο Ηλία. Πιστεύω ότι στην κοινότητά μου μπορούσαν να γίνουν περισσότερα. Η δημοτική και η αγροτική οδοποιία, οι δημόσιοι χώροι, τα δίκτυα δεν είναι στο επιθυμητό επίπεδο. Η κοινότητα δεν γνώρισε το ειλικρινές ενδιαφέρον της Δημοτικής Αρχής, τα τελευταία χρόνια. Όμως οι Καρβουνάδες και τα γύρω χωριά πρέπει και μπορούν να αναβαθμίσουν την εικόνα τους. Το δικαιούνται.

Ο τρίτος λόγος για να δηλώσω παρών στην εκλογική μάχη είναι η κίνηση των τελευταίων μηνών όπου Όλοι Μαζί, άνθρωποι σαφώς με διαφορές, αλλά με την ίδια αγωνία για τα νησιά μας, αποφάσισαν να προχωρήσουν και να δουλέψουν για να γίνουν πράξη όσα πιστεύω κι εγώ. Να πάει ο τόπος μπροστά, σε ουσία κι όχι σε εντυπώσεις. Κι όλα αυτά συγκεντρώνονται στο πρόσωπο του Ζαχαρία Σουρή που αποφάσισε να αναλάβει την ευθύνη του επικεφαλής μας για να δώσουμε την μάχη και να πετύχουμε. Νέοι άνθρωποι, έμπειροι, πετυχημένοι και προπαντός με γνώσεις και όρεξη για δουλειά.

Για όλους αυτούς τους λόγους και με όλους αυτούς τους σημαντικούς ανθρώπους του τόπου μου λέω ΝΑΙ στην πρόκληση της αλλαγής και της προόδου. ΝΑΙ στα καλύτερα που έρχονται. Σας ζητώ την εμπιστοσύνη σας στην Δημοτική Κοινότητα Καρβουνάδων.

Με εκτίμηση,

Νίκος Κασιμάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.