Header Ads

Header ADS

Κύθηρα Αντικύθηρα Καινούργια Μέρα:Υποψηφιότητα Γιάννη Καλλίγερου (Γιαννούφης).


(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας 

Είμαι ο Καλλίγερος Γιάννης (Γιαννούφης).

Γεννήθηκα το 1976 στα Κύθηρα. Μεγάλωσα και ζω μόνιμα στον Κάλαμο Κυθήρων. Είμαι παντρεμένος με την Κατερίνα Αντωνίου.
Ασχολούμαι επαγγελματικά με την αλιεία και τις αγροτικές καλλιέργειες. Στο παρελθόν έχω εργασθεί στον Δήμο Κυθήρων και σε τουριστικές επιχειρήσεις στον κλάδο της εστίασης.
Η αγάπη μου για το νησί μας και η επιθυμία μου για προσφορά στα κοινά με ώθησαν να ενταχθώ στην ομάδα του Ευστρατίου Χαρχαλάκη.
Γνωρίζοντας την καθημερινότητα και τις ανάγκες του τόπου μας καθ' όλη την διάρκεια του έτους, θα καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να εξασφαλίσω το καλύτερο γι' αυτόν.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Με εκτίμηση,
Γιάννης Καλλίγερος

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.