Header Ads

Header ADS

ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ:ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ¨

Αυτή η σχισμή της γης αποτελεί τμήμα του φαραγγιού της Κακής Λαγκάδας.

Βρίσκεται ανάμεσα του κεντρικού δρόμου Ποταμού Άγ. Πελαγίας (πριν τη Μεγάλη Βόλτα) και του Αεροδρομίου.

Η φωτογραφία αποδεικνύει πόσο εύκολα γεφυρώνεται ώστε να δημιουργηθεί μια πολύ χρήσιμη οδική παράκαμψη.

Η συγκεκριμένη θέση δεν είναι ορατή ούτε από την Παλιόχωρα, ούτε από την κακή Λαγκάδα. Οι γύρω περιοχή είναι σχεδόν επίπεδη και πανεύκολα χαράζεται δρόμος πολύ λίγων χιλιομέτρων που απαιτούνται για να ενωθεί η Αγία Πελαγία με το Αεροδρόμιο και κατ' επέκταση και με το Διακόφτι.

Δεν υπάρχει Κυθήριος που να μην εννοεί πόσο πολύτιμος θα ήταν αυτός ο δρόμος.

Προσωπικά τον θεωρώ πολυτιμότερο από όλους όσους έχουν προγραμματιστεί και έχουν γίνει πρόσφατα. Συντομεύει κατά πολλά χιλιόμετρα την απόσταση και θα αποσυμφορήσει το υπάρχον οδικό δίκτυο.

Επιπρόσθετα ο συγκεκριμένος δρόμος θα διασχίζει την περιοχή "Φριάτσι" με τον παλιό οικισμό και την πανέμορφη θέα. Θα θαυμάζει και πλήθος κόσμου το εντυπωσιακό, αλλά δυσπρόσιτο φαράγγι.

Ένα έργο με προϋπολογισμό όχι σημαντικό σε σύγκρισης με όσα άλλα έργα εκτελούνται στα Κύθηρα, αλλά με ασύγκριτα μεγαλύτερη ωφέλεια θεωρώ πως θα πρέπει να απασχολήσει τους ιθύνοντες σε ένα γενικότερο σχεδιασμό ανάπτυξης των Κυθήρων.

Ένας σχεδιασμός που θα ιεραρχεί τις ανάγκες και θα είναι προϊόν ευρέων συσκέψεων με συμμετοχή των Κυθηρίων.

4 σχόλια:

  1. Σωστό το σχόλιο,ένα μεγάλο κομμάτι στα βόρεια θα γίνει προσπελάσιμο και θα βοηθήσει τους κατοίκους από Βαμβακαράδικα και έξω να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήματα από καύσιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ρε σκάλωμα με ένα δρόμο... να το ονόμασουμε Οδός Αφροδίτης!

      Διαγραφή
  2. Γράψε κανένα ποίημα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναμφίβολα ο χρόνος μεταξύ Αγίας Πελαγίας & Διακοφτιού θα μειωνόταν σημαντικά. Όμως με προβληματίζει το ότι ένα τέτοιο έργο αντίκειται στην ιστορική χωρική οργάνωση του νησιού, καθώς δεν υπάρχει άλλος αυτοκινητόδρομος που να διασχίζει κάθετα τις χαράδρες. Με όλες τις δυσκολίες, η ραχοκοκκαλιά του νησιού οπως ορίζεται από τον κεντρικό άξονα Βορρά-Νοτου με τις κάθετες οδεύσεις προς την ακτογραμμή, διασώζει την ιστορική μνήμη του τόπου, όταν η ενδοχώρα ήταν ασφαλέστερη και τα παράλια επισφαλή.
    Θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να ανατρέψουμε αυτή την δομή άκριτα, μόνο για την συντομευση μιας διαδρομής. Και αν ναι, τότε υπό συγκεκριμένους όρους διαχείρισης του τοπίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.