Header Ads

Header ADS

Nastazia Beikof:Ευχαριστούμε Πολύ πολύ για την αγάπη σάς


Ανάρτηση της

Nastazia Beikof

Για τον χαμό της αγαπημένης της μητέρας Ελένης


Αγάπες μου
Πόση συγκίνηση
Στους ουρανούς
Πόσος καημός και σοκ στην γη;
Σας αγαπώ τοοοοοσοοο πολυυ
Σας νοιωθω τοοοοοσοοο κοντά μου και θα ήθελα να νιώθετε τόσο την σφιχτή μου αγκαλιά.
Συγνώμη για όλα!!
Και κυρίως για την επικοινωνιακή μου αδυναμία όλα αυτά τα χρόνια.
Επιφυλάσσομαι και με την αγάπη σας δεν ανησυχώ για τίποτα.
Λαμβάνω μηνύματα από παντού
Γεμάτα αγάπη και φως.
Όλοι ρωτάτε πως να βοηθήσετε!!
Ψυχές μου!!! Φωτάκια μου!! Εκλεκτοί ζαμπλουτοι ανθρώποι που έχετε δέσει το βίος σας με την Ελενάρα, εκλεκτή μου οικογένεια παρακαλώ πολύ πολύ
Α+Ω ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΈΣΤΕ για εκεινην Είναι Απανταχού πιο Ελεύθερη και ευτυχισμένη
Πιο Μεγάλη και Ενδυναμωμενη από ποτέ.

Μη στεναχωριέστε για εμένα δεν την χάνω και δεν τα χάνω με τόση αγάπη αντιθέτως είμαι βέβαιη πως με τόση περιρρέουσα εκρηκτική αγάπη θα χαθεί το χάσιμο και θα θεραπευτεί πάσης φύσεως κακοήθεια στην πλάση.
Μη στεναχωριέστε για εσάς που δεν την έχετε. Όλοι μαζί... Με πολύ αστεροσκονη είμαστε εμείς, το σύμπαν, το νέο σώμα της..
Απλα
Β. Ανάψτε κεριά, βάλτε μουσικές
Στείλτε φωτογραφίες, γράψτε ιστορίες! Κλάψτε, Χαρείτε και νοιώστε το κενό και το σοκ να γεμίζει με φως όραμα χρώμα και με τρελα να ωριμάζει και να καλπάζει το αύριο μας σε μια Ελένια κοινωνία.
Στα πρακτικά του εδώ και του τώρα
Εδώ Παγκράτι
Όποιος αγαπά έρχεται για αγκαλιές, κονιάκ, καφέ, φαγακι
Οργάνωση και Ελ Ελε ελ ελε και Ελα λελε!
Το τιτανοτεραστιο σώμα που αποχαιρετούμε...
Βρίσκεται από την στιγμή και μέχρι αύριο στις 11:00 το πρωί στο 1ο Νεκροταφείο Αθηνών
Μέχρι τότε έναντι του Half Note σε ένα άβατο χώρο αριστερά όπως βλέπουμε το κοιμητήριο έχει παγκάκια και δεντράκια και όποιος θέλει μπορεί να πάει να σταθεί να παίξει λίγο μουσική ή να προσευχηθεί, να ανάψει ένα κερι να νοιώσει θέρμη ο τόπος των προγόνων.
Το πρόγραμμα μου για την αυριανή
Και όσοι πιστοί όπου νοιώσετε προσέρχεστε!
07:00 εκταφή Valentino Beikof
11:00 εκκίνηση σωματάρας εν κάσα από πρώτο Νεκροταφείο για το κοιμητήριο Βύρωνα όπου θα παραμένει μέχρι την εξόδιος ακολουθία που θα ξεκινήσει στη 13:30 στον Ιερό Ναό του Αγίου Βασιλείου.
Θα ακολουθήσει καφές εκεί και θα επακολουθήσει ενημερωτική εγκύκλιος για τα περαιτέρω...
Ευχαριστούμε Πολύ πολύ για την αγάπη σάς

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.