Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:¨ΘΑ ΤΟ ΡΙΣΚΑΡΩ¨



Λοιπόν ήρθε η ώρα να εκτεθώ και γω λίγο για να δικαιώσω όλους τους κατά καιρούς αντίθετους με τις αναρτήσεις μου αναγνώστες !

Θα χαρείτε κάποιοι που μπορεί να βγω φάουλ αλλά το ρίσκο θα το πάρω.

Θα σας κάνω πρόβλεψη για τον μήνα των εκλογών.

Φεύγουμε λίγο από τη θεματολογία μας αλλά σας υπόσχομαι ό,τι θα επανέλθω σύντομα.

Θα μου πεις,και που το ξέρεις εσύ μεγάλε? θα μας τρελάνεις?.

Σας το έχω ξαναπεί.Η λογική και η αλήθεια δεν χάνουν.

Εκλογές θα γίνουν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου,σίγουρα δεύτερες αρχές Απριλίου και 9 το Πάσχα.

2 Απριλίου το πιθανότερο.

Μεγάλη συμμετοχή στις δεύτερες γιατί συνοδεύονται με την έξοδο του Πάσχα.

Ευνοεί το πρώτο κόμμα που αυτοδυναμία που ονειρεύονται στη Πειραιώς.

Οπότε οι πρώτες 5 η 12 Μαρτίου για να πέσουν ταμ μαμ οι δεύτερες.

Εννοείται ό,τι στις πρώτες δεν έχουμε κυβέρνηση εκτός συγκλονιστικού απροόπτου.

Θα σας πω ό,τι έχω συνυπολογίσει και άλλα πράγματα αλλά δεν είναι του παρόντος.

Ρε νταλκά Κυριακάτικα για το πότε θα γίνουν οι εκλογές? 

Οποτε θεν ας γίνουν καλή Κυριακή


Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ


6 σχόλια:

  1. Αυτο που πίνεις κοφτο σε χαλαει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προλαβαίνω να ράψω κουστούμι; Να εκτυπώσω τον λογο μου, και να κλείσω πλατειες για τους επικούς μου λογούς;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρες καμια γκομενουλα να ξεμπουκωσεις αδερφέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτα κουραστικός και βαρετός αυτός «ο υπάκουος».Δε πάτε να μαζέψετε καμία έλιτσα λέω εγώ;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναθεμα και εχει μαζέψει ποτέ του. Ουτε δεν ξερει πως είναι

      Διαγραφή

Από το Blogger.