Αεροδρόμια στο σφυρί
Η ολοκλήρωση της προετοιμασίας του διαγωνισμού για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με στόχο να προκηρυχθεί άμεσα η σταδιακή ολοκλήρωση των μελετών για την αξιοποίηση των υπόλοιπων 22 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, η καταγραφή και αποτίμηση της αξίας 1.000 ακινήτων της ΕΤΑΔ και η επανεκκίνηση της Διώρυγας της Κορίνθου με αναβαθμίσεις στις αρχές Ιουλίου είναι στις προτεραιότητες της διοίκησης του Υπερταμείου σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό του Γρηγόρη Δημητριάδη, που χθες παρουσίασε το νέο Στρατηγικό Σχέδιο του 2022-2024.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της παρουσίασης είναι προφανώς η αναφορά στα 22 περιφερειακά αεροδρόμια -πέραν των 14 που έχουν παραχωρηθεί στη Fraport- για τα οποία επίσης φαίνεται ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο συνολικής παραχώρησης. Ανάμεσα στα 22 κρατικά αεροδρόμια υπάρχουν και ορισμένα στρατηγικού και εμμέσως στρατιωτικού χαρακτήρα (Αλεξανδρούπολη, Αραξος, Σκύρος), ενώ και τα υπόλοιπα (Χίος, Κάρπαθος, Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα, Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη) συμπληρώνουν το «νευρικό» σύστημα της νησιωτικής χώρας μας. Μετά τη Fraport ποιος θα είναι άραγε ο «τυχερός»;
Δεν υπάρχουν σχόλια