Header Ads

Header ADS

ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ !!!


ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ



Μετά από 3 χρόνια έφτασε η στιγμή και κυκλοφορεί, ένα ακόμα τραγούδι μου!!!


Η περίοδος του κορονοϊού ήταν αρκετά δύσκολη , όμως για μας ήταν μία καλή εποχή από πλευράς δημιουργίας . Στο studio του Νίκου που είναι κυριολεκτικά σπίτι μας και με την Νίκη, κάναμε μία σειρά τραγουδιών και τώρα ξεκινάμε να σας τα παρουσιάζουμε. Η επιλογή του συγκεκριμένου τραγουδιού έγινε γιατί θέλουμε να δώσουμε μια ανάλαφρη νότα μετά από τον εγκλεισμό και βέβαια το καλοκαίρι να μας βρει να χορεύουμε στον ρυθμό του και για ότι μας στενοχωρεί να λέμε ”ΑΣΤΟ… και πάμε παρακάτω…”.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες και ανεκτίμητους φίλους μου, τον Stavropoulos Nikos (STUDIO 3ΗΧΟ) και τηνNiki Alexandrou για την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου γιατί στην σκέψη μου ,στα συναισθήματα , στην ψυχή μου ο Νίκος βάζει την δική του ψυχή στις μελωδίες και η Νίκη στη συνέχεια ανάλογα με το ύφος του τραγουδιού, ερμηνεύει εξαιρετικά με το δικό της συναίσθημα, την δική της ψυχή!!!!
Να ευχαριστήσω την εταιρεία μας Noices Records και όλους τους συντελεστές και φίλους που συμμετείχαν στην δημιουργία του video clip,ιδιαίτερα τον Ermis Tone, την Esther Lalousis και την Athena Karaferi.
Τον Pantelis Diamantis, που μας διάθεσε τον χώρο του για τα γυρίσματα του clip, το club ΜπαRaki“.
Ακούμε λοιπόν «ΑΣΤΟ» μέσα από το επίσημο κανάλι της NOICES RECORDS, στο YOUTUBE και από όλες τις επίσημες μουσικές πλατφόρμες Spotify, Apple Music, Amazon κτλ.
Ευχόμαστε να σας αρέσει!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.