Header Ads

Header ADS

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΑΛΥΣΣΑΝΔΡΑΚΗΣ:Μετά από τρία χρόνια εργασίας μου στην γενική ταχυδρομική Κυθήρων ένας ακόμη κύκλος στη ζωή μου έκλεισε.

Μετά από τρία χρόνια εργασίας μου στην γενική ταχυδρομική Κυθήρων ένας ακόμη κύκλος στη ζωή μου έκλεισε.

Ευχαριστώ πολύ τον Νικόλαο Αρτεμίου Καλλίγερο για την άψογη συνεργασία που είχαμε και για την στήριξη του σε όλα όσα με απασχολούσαν ακόμα και σε θέματα εκτός εργασίας.

Είναι ένας άνθρωπος που σέβομαι και εκτιμώ και θα είμαι υποχρεωμένος απέναντι του αιώνια γιατί στάθηκε παραπάνω από φίλος στις δύσκολες στιγμές που πέρασα και με ανάγκασαν να αποχωρήσω από το νησί που αγάπησα και με αγάπησε.

Ευχαριστώ όλο τον κόσμο των Κυθήρων με τον οποίο συναναστράφηκα επαγγελματικά από τον Μάιο του 2019 μέχρι και τον Σεπτέμβρη του 2021.

Θα τα ξανά πούμε αρκεί να έχουμε υγεία!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.