Header Ads

Header ADS

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: μήνας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τη Λευχαιμία.



Κέντρο Υγείας Νεάπολης Λακωνίας - Health Center of Neapolis Laconias

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: μήνας ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τη Λευχαιμία.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), ο καρκίνος είναι η κύρια αιτία θανάτου για παιδιά, με 300.000 νέες περιπτώσεις να διαγιγνώσκονται κάθε χρόνο σε παιδιά και εφήβους ηλικίας 0-19 ετών.
Στη χώρα μας εκτιμάται ότι κάθε χρόνο προσβάλλονται από καρκίνο περίπου 300 παιδιά.
Τι μπορώ εγώ να κάνω?
Μπορώ να γίνω Εθελοντής Δότης Μυελού των Οστών.
Τόσο Απλά. Με μία Μπατονέτα! Γίνομαι ο Ήρωας, εκατοντάδων μικρών και μεγάλων που νοσούν από καρκίνο του αίματος.
Και στην σπάνια περίπτωση που βρεθώ συμβατός, προσφέρω το αίμα μου με μία μέθοδο παρόμοια της Αιμοδοσίας και σώζω ένα παιδί ή έναν ενήλικο που νοσεί από καρκίνο του αίματος.
Εφόσον είμαι από 18 έως 40 ετών ενημερώνομαι και εγγράφομαι ως Εθελοντής Δότης Μυελού των Οστών.
Τόσο Απλά. Με μία Μπατονέτα!
Γίνομαι το Καλό, Γίνομαι η Αγάπη για εκείνους που μας έχουν ανάγκη. Προσφέρω.. Απλώνω την Καρδιά μου πέρα από εμένα.. Δεν περιμένω το αύριο. Δεν αφήνομαι στο αύριο…
Μάθετε περισσότερα στο: www.bemyhero.gr, www.xarisezoi.gr x Χάρισε Ζωή, www.oramaelpidas.gr x ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.