Header Ads

Header ADS

ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:ΠΡΟΣ ΕΦΟΡΙΑ ΠΑΛΑΙΟΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΗΛΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΣΧΕΤ.ΜΕ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΑΓ.ΣΟΦΙΑΣ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ:

Σήμερα ήρθε στον Δήμο μας και μου κοινοποιήθηκε έγγραφο της Εφορείας Παλαιοανθρωπολογίας – Σπηλαιολογίας το οποίο ουσιαστικά με επιπλήττει για την ανάρτησή μου σχετικά με την απαγόρευση βιντεοσκόπησης του σπηλαίου του Μυλοποτάμου στην εκπομπή Happy Traveler.
Συγκεκριμένα το έγγραφο αναφέρει ότι «Εντόπισαν τυχαία στο διαδίκτυο ανάρτησή μου η οποία καταφέρεται εναντίον της Εφορείας και Αρχαιολογικής Υπηρεσίας γενικότερα, επειδή δεν χορηγήσαν προφορική άδεια στις 17/9 προκειμένου να πραγματοποιηθεί βιντεοσκόπηση στο δυτικό τμήμα του Σπηλαίου Αγίας Σοφίας Μυλοποτάμου καθώς αυτό έχει κηρυχθεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο» και παρακαλεί τον Δήμο για «κατανόηση του νομικού πλαισίου, στο οποίο εμπίπτουν όλα τα αρχαία μνημεία, και την απαραίτητη τήρησή του».
Κατ’ αρχήν είναι τιμή μου που η εν λόγω Εφορεία παρακολουθεί τις αναρτήσεις του προσωπικού μου λογαριασμού στο Facebook και την ευχαριστώ γι’ αυτό.
Με αφορμή όμως αυτή την εντυπωσιακά γρήγορη ενέργεια από την εν λόγω Εφορεία και αφού άλλωστε κατά πως φαίνεται παρακολουθεί την δραστηριότητά μου στο Facebook, θα ήθελα να την ενημερώσω από εδώ ότι προφανώς γνωρίζω τις τυπικές διαδικασίες που απαιτούνται, αφού άλλωστε είμαι 30 χρόνια δημόσιος υπάλληλος, (καμιά φορά βέβαια ντρέπομαι να αναφέρω αυτή την επαγγελματική μου ιδιότητα), αλλά πίστευα, –κακώς προφανώς- ότι για ένα θέμα που αφορά την προβολή του νησιού θα μπορούσαν κάποιες απλές διαδικασίες να επιταχυνθούν τη στιγμή μάλιστα που η ενέργεια αυτή δεν θα επιβάρυνε σε τίποτα το μνημείο, αφού δεν θα χρησιμοποιούνταν προβολείς, φώτα κλπ και η παραμονή του Ευτυχή Μπλέτσα μόνο στην είσοδο αυτού δεν θα ξεπερνούσε τα 10 λεπτά.
Δεν θα ήθελα να δώσω συνέχεια στο θέμα καθώς δεν έχει νόημα. Αυτή όλη όμως η ενέργεια μου θυμίζει αυτό που περιγράφεται από τον Άρη Δαβαράκη στο αφιέρωμα των «Πρωταγωνιστών» στο Μάνο Χατζιδάκι, σχετικά με τις τυπικές διαδικασίες για μια απλή απαγγελία της Μελίνας Μερκούρη εδώ




 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.