Header Ads

Header ADS

ΕΙΡΗΝΗ ΒΕΝΕΡΗ:Πέρασα τον ιό σαν μια ΑΠΛΗ ΓΡΙΠΗ.


Αγαπημένοι μου φίλοι και συντοπίτες .

Πρώτον θέλω να ευχαριστήσω για τα πολλά μηνύματα , και τις υπέροχες ευχές όλους όσους αυτές τις μέρες με θυμόντουσαν και το έδειχναν έμπρακτα. Ευχαριστώ τον Θεό γιατί είμαι καλά, και όλους σας. Βέβαια με λύπη μου διαπίστωσα ότι θα ήθελαν κάποιοι να διαψευσθώ, όταν πριν νοσήσω φώναζα ότι τα πράγματα δεν μπορεί να είναι όπως τα θέλει η κυβερνητική προπαγάνδα, μέσα από τα βοθροκάναλα που μας ενημέρωναν.

Διαβάζοντας και ακούγοντας και απο το διαδύκτιο έβλεπα ότι την αντίθετη με αυτούς φωνή, την έπνιγαν στα αζήτητα, και μάλιστα έγκριτων επιστημόνων, με βραβεία Νόμπελ, και γιατρών Ελλήνων και ξένων. Έτσι οι αμφιβολίες μου μεγάλωναν , μέχρι που έγιναν πεποίθηση για τον εαυτό μου, να μείνω ανεμβολίαστη.Δίκαιώμα που ακόμα δεν μπορεί να μου το στερήση κανείς. Μέχρι εδώ καλά…...

Αλλά ότι θα φτάσουν στα αυτιά μου , όχι από ένα άτομο αλλά από πολλά, οι φήμες περί ΨΕΥΔΟΎΣ ΝΟΣΗΣΗΣ μου, με πλάτες του νοσοκομείου Κυθήρων γιατί βρίσκομαι σε οικονομική ανάγκη, ε αυτό με ξεπερνά.!!!!!!!!!!!

Λογική φαίνεται πια δεν μας έχει αφήσει το εμβόλιο και ο ψευτο-ιος. Όλοι οι ανεμβολίαστοι όπως είμαι και εγώ, είμαστε σε αναστολή, και καμιά τέτοια απάτη εμβολιασμένος δεν θα έκανε. Ντροπή !!!!!!!!! αυτό μόνο έχω να πω.

Τώρα στα ουσιαστικά. Είμαι εντελώς καλά.

Η πολιτική προστασία, μου είπε ότι στις 23 του μήνα , δηλαδή την Πέμπτη, είμαι ελεύθερη να κυκλοφορήσω όπου θέλω, τελειώνει η καραντίνα μου, και φυσικά θα γυρίσω και στην δουλειά μου, “εν ευθέτω χρόνω...”

Το πιο σημαντικό είναι ότι πέρασα τον ιό σαν μια ΑΠΛΗ ΓΡΙΠΗ.

Πήγα στο νοσοκομείο αφού είχα κάνει δυο σελφ στο σπίτι, ένα ράπιτ στο νοσοκομείο και ένα Μοριακό. Μετά από την επιβεβαίωση όλων αυτών, που τα χαρτιά είναι στη διάθεση κάθε κακόπιστου, έκανα στο σπίτι μου καραντίνα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΧΟΡΗΓΗΘΕΊ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΣΚΕΥΑΣΜΑ. Γιατί άραγε;;;;;

Δόξα τω Θεώ δεν χρειάστηκε να πάρω τίποτα, και θα ήθελα να ευχαριστήσω την κ. Μαρία Κόλλια που με καθημερινά τηλεφωνήματα, με νοιαζόταν στην περίπτωση που θα χρειαζόμουν κάτι.
Βγαίνω λοιπόν την Πέμπτη δυνατή και με την εμπειρία από την νόσηση του ιού, με περισσότερη πίστη στο Θεό, αλλά και με την πεποίθηση ότι πολύ σωστά εγώ έπραξα έως τώρα.
Σας εύχομαι καλή υγεία και θάρρος, και με ομόνοια και αγάπη να γιορτάσουμε την Παναγία την Μυρτιώτισσα την προστάτιδα όλων μας.

3 σχόλια:

  1. Μερικές χιλιάδες έχουν πεθάνει κυρία Βενερη! Ντροπή σας να λετε τέτοια πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μυαλό κόκορα.ελεος τόση βλακια στο κόσμο.δεν βλέπουν δεν ακούν.ετυχε κυρία μου να το περάσετε σαν απλή γρίπη.ετυχε.κ ευτυχώς για σας.ξυπνηστε από το λήθαργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειρήνη σίγουρα το πέρασες η τα μπουρδωκλωσατε για να γυρίσεις στο νοσοκομείο; να το ψαξουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.