Header Ads

Header ADS

Χρήστος Μαντζιάρης : Η Αμάλ «προβλέπει» ότι ο πόλεμος είναι κοντά



Γράφει ο Χρήστος Μαντζιάρης

Είδατε το καρικατουροειδές ικρίωμα που το ονόμασαν Αμάλ και το έβγαλαν συνοδεία με νταούλια βόλτα στην Ελλάδα. Ζουρνάδες δεν υπάρχουν διότι δεν προβλέπονται από το τελετουργικό. Είδατε και τον συνωστισμό ολίγων ατόμων γύρω από την «προσφυγοπούλα Αμάλ» που πήγαν να δουν, τι; Πολλοί κοιτάνε, λίγοι βλέπουν. Μακάρι αυτοί που ακολουθούν την Αμαλ να ήταν «Αμαλ-εκίτες», αλλά μάλλον είναι «Αμαλ-άκες» καθόσον εν αγνοία τους γίνονται εκμεταλλεύσιμοι συμμετέχοντας σε κάτι που δεν καταλαβαίνουν. Η πλύση εγκεφάλου καλά κρατεί.

Η τελετή, περιφορά, τσάρκα, λιτανεία, βόλτα, -όπως και να την πείτε το ίδιο είναι- του ικριώματος Αμάλ φυσικά και δεν είναι τυχαία, και κυρίως, δεν είναι τυχαίος ο χρόνος που επιλέχθηκε να γίνουν τέτοιου είδους παρακμιακές εκδηλώσεις. Λίγο πριν την εισβολή ΚΑΙ Αφγανών. Όλα τα πραγματοποιούν με σχέδιο και με βάση την αρχέγονη θρησκεία τους. Σύμβολα, χρώματα, παραστάσεις, αριθμοί, αστρολογία, μαγεία, κλπ, όλα βρίσκονται σε ταυτόχρονη χρήση για την επιτυχία του σχεδίου τους. Τμήμα του σχεδίου τους είναι και Αμάλ και ας δούμε τι θέλει να μας πληροφορήσει.

Το παρουσιαστικό της Αμαλ είναι τέτοιο που παραπέμπει σε ανθρώπινο ομοίωμα που έφτιαχναν οι Δρυίδες. Το ξύλινο πλέγμα του κορμού της κούκλας Αμαλ είναι το ίδιο με τον ψάθινο άνθρωπο που έφτιαχναν οι Δρυίδες για αιμοβόρες θυσίες. Αλλά για να καταλάβουμε την Αμάλ πρέπει να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για τους Δρυίδες, των οποίων το όνομα προέρχεται από το δένδρο δρυς, που είναι η βελανιδιά, και έχουν την έδρα τους στην Μεγάλη Βρετανία.

Η πανάρχαια θρησκεία των Δρυίδων, είναι πλέον επίσημη θρησκεία στην Μεγάλη Βρετανία, έχει τις ρίζες της στους Ινδοευρωπαίους, δηλαδή στην Ανατολή, καίτοι κάποιοι ισχυρίζονται ότι έχει σχέση και με τους Άτλαντες. Και οι δύο απόψεις είναι σωστές. Οι Δρυίδες ιερείς φορούν λευκούς χιτώνες και έχουν ένα κόκκινο επιτραχήλιο (επί του τραχήλου). Κύριος Ναός τους ήταν το Στόουνχέντζ (Stonehenge) στην Μεγάλη Βρετανία, στον οποίο εόρταζαν με ζωγραφισμένα σε τρείς τεράστιες οθόνες (υφάσματα, σεντόνια) τρία πελώρια φίδια. Ένα φίδι σε κάθε οθόνη.

Αυτοί οι Δρυίδες ιερείς ήταν μάγοι, όπως ο Δρυίδης στον «Αστερίξ» με το μαγικό φίλτρο, και έκαναν μέχρι και ανθρωποθυσίες. Όταν επρόκειτο να ξεκινήσουν οι λαοί που πίστευαν στον Δρυιδισμό κάποιο πόλεμο, έκαναν μια τελετή ανθρωποθυσίας για τον πόλεμο που ετοίμαζαν. Έφτιαχναν ένα τεράστιο ξύλινο ομοίωμα ανθρώπου, ένα τεράστιο ικρίωμα από ξύλα, συνήθως λυγαριάς, το οποίο γέμιζαν με ανθρώπους για να τους κάψουν.

Αυτή την κατασκευή την έκαιγαν, καίγοντας μαζί και τους ζωντανούς ανθρώπους που είχαν συσσωρεύσει μέσα στο ικρίωμα αυτό. Η τεράστια ανθρωποθυσία ήταν για να έχει επιτυχία ο πόλεμός τους. Για να είναι νικητές. Γι αυτούς, τους θύτες, μια τέτοια τελετή δεν φάνταζε και τόσο άγρια αν σκεφθεί κανείς ότι τότε οι Βρετανοί, κυρίως της Ιρλανδίας, ήταν ανθρωποφάγοι. Επίσης, όταν πέθαιναν οι γονείς τους τούς έτρωγαν κι αυτούς και επίσης συνευρίσκοντο σαρκικά με όποια να ‘ναι γυναίκα, ακόμη και με τις μητέρες τους.

Τώρα, μ’ όλ’ αυτά που βλέπουμε και ακούμε περί ασταθείας στον πλανήτη, περί επικειμένων πολεμικών συγκρούσεων και περί προσπαθείας μειώσεως του πληθυσμού στον πλανήτη, το σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή θα χυθεί αίμα, άσχετα με το είδος του πολέμου που θα προκαλέσουν. Απλά θέλουν, ο πόλεμος που ετοιμάζουν να έχει επιτυχία, διότι κουράσθηκαν ν’ αποτυγχάνουν.

Πώς να μην γίνει παραλληλισμός της τότε Δρυιδικής τελετουργίας με την «τελετουργία» της Αμάλ όταν υπάρχουν τόσα κοινά στοιχεία. Ας τα δούμε. Κατ΄ αρχήν, η Αμάλ ξεκίνησε στην Ελλάδα από την Χίο διότι ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν, και ας μην αναλυθεί τώρα επειδή είναι πολύ πεσι-μυστικό. Αν επρόκειτο για προσφυγοπούλα θα έπρεπε να ξεκινήσει από την Λέσβο. Η Αμάλ μετά την περιοδεία της θα καταλήξει στην Μεγάλη, προς το παρόν, Βρετανία, την έδρα των φιλοπολέμων μυστικών οργανώσεων που διοικούν την Γη. Θα περάσει απ’ όλη την Ευρώπη.

Οι Δρυίδες ιερείς ήταν ντυμένοι με λευκούς χιτώνες και είχαν ένα κόκκινο πετραχήλι όπως προαναφέρθηκε. Με λευκά ρούχα και κόκκινο φουλάρι είναι ντυμένοι οι τυμπανιστές που συνοδεύουν την Αμάλ. Τυχαία τα τακτοποίησε έτσι ο «σκηνοθέτης» των εκδηλώσεων;

Το κυριότερο στοιχείο είναι τούτο. Ο κορμός του σώματος της προσφυγοπούλας Αμαλ είναι όμοιος με το ξύλινο ομοίωμα ανθρώπου που έφτιαχναν οι Δρυίδες, που ήταν γνωστό ως “wicker man”.

Γιατί δεν έντυσαν και τον κορμό και τα χέρια της Αμάλ; Γυμνή μουσουλμάνα; Λίγο αδύνατο φαίνεται. Γιατί έπρεπε να είναι ορατή στο κοινό η κατασκευή του κορμού της; Υπάρχει προηγούμενο κατασκευής καρικατουρών στα διάφορα καρναβάλια στις Απόκριες το οποίο δεν ακολούθησαν. Για σκεφθείτε το λίγο.

Αυτό το ομοίωμα που φτιάχτηκε παλιά για να καίγονται ζωντανοί άνθρωποι έχει απασχολήσει και την «τέχνη». Έχει γίνει κινηματογραφική ταινία και, επειδή πρόκειται για τελετή μαγείας, έχει γίνει και τραγούδι του σκληρού ροκ, από το συγκρότημα Iron Maiden. Ταινία και τραγούδι έχουν τον ίδιο τίτλο. “Wicker Man”.

Οι δε Iron Maiden απέδωσαν το τραγούδι αυτό σε συναυλία μέσα σε εκκλησία!

Είναι δύσκολο το θέμα και έτσι όπως μας τα παρουσιάζουν και μας τα μπερδεύουν γίνεται δυσκολότερο για πολλούς. Πλην όμως η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιώντας κάθε μέσο και γνώση που έχουν, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, το χρησιμοποιούν ώστε να επιτύχουν την κυριαρχία τους στην Γη, τον αφανισμό της Λευκής φυλής και κυρίως των Ελλήνων. Μέσα σ’ αυτό το γενικό αραχνοΰφαντο σχέδιο εντάσσεται και η Αμάλ, γιατί θέλουν να είναι νικητές στον πόλεμο που μας ετοιμάζουν. Κάποιους θα θυσιάσουν για να έχει επιτυχή έκβαση γι αυτούς ο πόλεμος. Η Αμάλ μας το λέει και να δείτε που και την Αμάλ σε κάποια χώρα θα την κάψουν.

Όμως, όσο πιο πολύ μας πιέζουν, τόσο πιο μεγάλη θα είναι η νίκη των Ελλήνων.

Χρήστος Μαντζιάρης

triklopodia.gr

Δήμαρχος Μετεώρων: «Μπλόκο» στη μουσουλμάνα «κούκλα» για θρησκευτικούς λόγους

Αντίθετος στο να πάει η συγκεκριμένη μουσουλμάνα κούκλα στα Μετέωρα δήλωσε ο δήμαρχος

«Πόρτα έριξε» ο δήμος Μετεώρων στο...  "καλλιτεχνικό δρώμενο" της «Μικρής Αμάλ», η οποία βέβαια μόνο σε κούκλα δεν παραπέμπει και που  περνά από 70 πόλεις της Ευρώπης και επρόκειτο να περάσει και από την περιοχή των Μετεώρων στις 29/8.

Σε συνεδρίασή του, το βράδυ της Δευτέρας 23/8, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε σχετικά με την «Αίτηση για το καλλιτεχνικό έργο "The Walk" (μαριονέτα Αμάλ) -άδεια πεζοπορίας και κινηματογράφησης στη θέση Μεσοχώρι στο Καστράκι», «Όχι κατά πλειοψηφία» με 17 ΌΧΙ και 5 ΝΑΙ.

Η Αμάλ είναι μία "κούκλα" 3,5 μέτρων,  δημιουργία της ομάδας Handspring Puppet Company.

Η «Αμάλ» μπορεί να διανύσει 8.000 χλμ. και να περάσει από 70 πόλεις μέχρι τον τελικό της προορισμό ανάμεσά τους και τα γειτονικά, στην Καλαμπάκα, Τρίκαλα αλλά η πορεία αυτή σταμάτησε στο στοπ του δήμου Μετεώρων.

Ο «σοβαρότερος» -όπως αναφέρθηκε στο διοικητικό συμβούλιο του δήμου- λόγος για να ληφθεί η συγκεκριμένη απόφαση ήταν η πανδημία, καθώς σύμφωνα με τον δήμο Μετεώρων θα αποτελούσε εστία μετάδοσης του κορωνοϊού. Αντίθετα η μεγαλύτερη ένσταση που φάνηκε να υπάρχει επί του θέματος ήταν η «προέλευση» της Αμάλ και οι «πραγματικές προθέσεις» των διοργανωτών του έργου.

Οι φωνές, οι οποίες αντιδρούν, κάνουν λόγο για μουσουλμάνα "κούκλα" και για ισλαμικό ομοίωμα που λειτουργεί ως «δόλωμα» των ΜΚΟ με σκοτεινά κίνητρα.

Η αρχική αντίδραση της τοπικής αρχής ήταν ότι δεν υπήρξε κάποια επίσημη αίτηση από τους διοργανωτές της εκδήλωσης, γεγονός που δεν την συνιστούσε άκυρη καθώς χρειαζόταν άδειες από φορείς της περιοχής.

Στην επίσημη αίτηση δε, που εστάλη στον δήμο Μετεώρων από την POLYPLANITY Productions την διοργανώτρια εταιρία, αναφέρεται πως υπάρχει σχετική άδεια της Εφορείας Αρχαιοτήτων Τρικάλων.

.pronews.gr

Επίθεση στον Δήμαρχο Μετεώρων για την Αμάλ: Δεν θα τον ξαναστηρίξουν ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ & ΚΚΕ


"Ο Θοδωρής Αλέκος είναι ένας άνθρωπος με ακέραιο χαρακτήρα αλλά έκανε ένα λάθος που μας κάνει να λέμε πλέον ότι αυτοκτόνησε πολιτικά"

Σαφείς αποστάσεις έλαβε ο αναπληρωτής γραμματέας του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Μπάτζιος λέγοντας πως «αυτοκτόνησε πολιτικά» ο Δήμαρχος Μετεώρων Θοδωρής Αλέκος μετά την αρνητική απόφαση που έλαβε και η δημοτική του ομάδα στην πραγματοποίηση του φεστιβάλ στην Καλαμπάκα την προσεχή Κυριακή με την Αμάλ:

« Ο Θοδωρής Αλέκος είναι ένας άνθρωπος με ακέραιο χαρακτήρα, έκανε όμως ένα λάθος που μας κάνει να λέμε πλέον ότι αυτοκτόνησε πολιτικά. Και δεν αυτοκτόνησε πολιτικά μόνο για τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και για όλα τα κόμματα που έχουν ταυτοτικό ζήτημα την αλληλεγγύη για τους πρόσφυγες και τους συνανθρώπους μας. Είναι αδύνατον αν ξαναθελήσει ο Θοδωρής Αλέκος να είναι υποψήφιος, να υποστηριχθεί από ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ, ΚΚΕ, ΜΕΡΑ25, με την θρησκοληπτική και ξενόφοβη απόφαση που πήρε. Αν υπολογίζει ότι ο Δεσπότης της Καλαμπάκας θα τον στηρίξει στις εκλογές, λυπάμαι αλλά θα έχουν άλλοι το προβάδισμα και όχι ο ίδιος. Τονίζω και πάλι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα στηρίξει ξανά τον Θοδωρή Αλέκο, δεν μπορεί να συνυπάρχουμε με τέτοιες απόψεις. Στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο αποκάλεσε πολλές φορές την Αμάλ μουσουλμάνα κούκλα, λες και οι κούκλες έχουν θρησκεία. Φτάσαμε σε σημείο να απαγορευτεί μια πολιτιστική εκδήλωση με παρέμβαση της εκκλησίας, και αυτό δυστυχώς θα καταγραφεί ότι έγινε επί Δημαρχίας Θοδωρή Αλέκου.»

pentapostagma.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.