Header Ads

Header ADS

ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΥΠΑΙΘΑ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ-ΜΗ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ



ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ-ΥΠΑΙΘΑ-ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ-ΜΗ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ 14ο ΓΥΜΝΑΣΟ ΠΕΙΡΑΙΑ (2) - 10ο ΓΕΛ ΠΕΙΡΑΙΑ (1) - 1ο ΓΕΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ (1) - ΕΠΑΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (2) - 5ο ΓΕΛ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ (1) - ΓΕΛ ΚΑΜΙΝΙΩΝ (1)

ΣΤΟΙΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΛΛΟ - ΚΑΝΟΥΝ ΜΠΑΛΑΚΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Από το καλοκαίρι δίνουμε μία μεγάλη μάχη ενάντια στην αντιπαιδαγωγική-αντιεκπαιδευτική πολιτική του ΥΠΑΙΘΑ, ενάντια στις συμπτύξεις-μη εγκρίσεις τμημάτων. Ο αγώνας αυτός έχει φέρει αποτελέσματα, καθώς από τα 108 τμήματα που σχεδίαζαν να κόψουν στον Πειραιά, τα περισσότερα λειτούργησαν (76 μόνο στα ΕΠΑΛ).

Ωστόσο, τις τελευταίες ημέρες έφτασαν εκ νέου αρνητικές εισηγήσεις για σχολεία του Πειραιά, όπως το 14ο Γυμνάσιο Πειραιά, το 10ο ΓΕΛ Πειραιά, το 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας, το ΕΠΑΛ Κορυδαλλού, το 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού, το ΓΕΛ Καμινίων (ίσως και άλλα)... Δεν εγκρίνονται 8 συνολικά (από αυτά τα σχολεία) τμήματα (ίσως και άλλα, σε άλλα σχολεία), με αποτέλεσμα:

ü στο 10ο ΓΕΛ Πειραιά να στοιβάζονται οι μαθητές/μαθήτριες της Β’ Λυκείου σε 3 τμήματα των 27 παιδιών (!), παρά το γεγονός ότι υπάρχουν μαθητές/μαθήτριες με γνωματεύσεις (μαθησιακές δυσκολίες κ.ά.).

ü στο 14ο Γυμνάσιο Πειραιά στην Α’ και στη Β’ Γυμνασίου δημιουργούνται τμήματα των 25 και 26 μαθητών, με δεκάδες γνωματεύσεις.

ü στο 1ο ΓΕΛ Δραπετσώνας στη Β’ Λυκείου δημιουργούνται 2 τμήματα των 26 και 1 των 25 μαθητών.

ü στο ΕΠΑΛ Κορυδαλλού δεν εγκρίνονται 2 τμήματα Γενικής Παιδείας, με αποτέλεσμα 26 και 27 μαθητές στην τάξη.

ü στο 5ο ΓΕΛ Κορυδαλλού δημιουργούνται στη Β’ Λυκείου τμήματα των 27 μαθητών.

ü στο ΓΕΛ Καμινίων στοιβάζουν σε τρία 27αρια τμήματα τους/τις 81 μαθητές/μαθήτριες της Α’ Λυκείου, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις μαθητών με σοβαρές αναπηρίες, ειδικούς συνοδούς και μαθησιακές δυσκολίες.

Εκτός όμως του μεγάλου αριθμού των μαθητών/μαθητριών στην τάξη, οι μη εγκρίσεις τμημάτων οδηγούν εκπαιδευτικούς, που μέχρι σήμερα διδάσκουν σε αυτά τα παιδιά, εκτός τάξης και σε άλλα σχολεία, αφού…βρίσκονται ξαφνικά να περισσεύουν. Καταστρέφεται με αυτό τον τρόπο βίαια η παιδαγωγική σχέση με τους/τις μαθητές/μαθήτριες, που θέλει χρόνο να χτιστεί. Οι συνάδελφοι είναι αναγκασμένοι να αναζητούν ώρες σε άλλα σχολεία, την ώρα που η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει.

Ταυτόχρονα με τη μη έγκριση της διάθεσης δεκάδων εκπαιδευτικών στη ΔΙΔΕ Πειραιά από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής (βλέπε ανακοίνωση ΕΛΜΕ με αρ.πρωτ.220/13-10-2024), που εργάζονταν εκεί για χρόνια, δημιουργείται ένα απίστευτο μπάχαλο-ντόμινο μετακινήσεων εκπαιδευτικών, αλλά και “βροχή” ενστάσεων-διαμαρτυριών συναδέλφων/συναδελφισσών (ιδιαίτερα μετά την πράξη 43 του ΠΥΣΔΕ).

Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα συναδέλφου που δίδασκε σε ΓΕΛ και αναγκάστηκε να παρατήσει τους μαθητές του, ενώ στάλθηκε ξαφνικά να συμπληρώσει ωράριο στην Σαλαμίνα! Είναι χαρακτηριστικό άλλο παράδειγμα συναδέλφου, που διδάσκει μαθήματα κατεύθυνσης και τώρα, με τη μη έγκριση τμήματος, καλείται να συμπληρώσει ωράριο σε άλλο σχολείο!

Η πολιτική του εξορθολογισμού (βλέπε εξοικονόμησης) στο απόγειο!

Οι μαθητές μας όμως δεν είναι σαρδέλες και οι εκπαιδευτικοί δεν είναι αριθμοί!

Η εκπαίδευση δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται σαν κόστος!

Στηρίζουμε τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις γονιών και μαθητών/μαθητριών ενάντια στις συμπτύξεις τμημάτων.

Συμμετέχουμε μαζικά στην 24ωρη Απεργία στις 23/10 (συγκέντρωση 10:00 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Αττικής, Ξενίας 24)

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.