Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΚΡΗΤΙΚΗ ΛΕΒΕΝΤΙΑ !



Φίλες και φίλοι καλό μεσημέρι.

Γίνεται λίγο μονότονο αλλά είμαι αναγκασμένος να το κάνω, όταν βλέπω κάθε βδομάδα η συμμετοχή  σας στο site να μεγαλώνει.

Ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ.

Και πάμε παρακάτω.

Τι γλέντι και αυτό! 

Τέσσερις μέρες,Κρητικό, δυνατό, λεβέντικο ναι !!!

Ο Στέφανος παντρεύτηκε τον άντρα του.Τρέμει ο Ψηλορείτης.

Οι μαυροπουκαμισάδες σέρνουν το χορό,το νησί γιορτάζει όλο.

Κάποιος μου είπε ότι το σκυλάκι το είχαν παρανυφάκι, το πιστεύω γιατί όχι?

Γιορτάζουμε και μεις εδώ.Οι απανταχού Συριζαίοι.

Δεν είναι μικρό πράγμα, ο Αρχηγός παντρεύεται.

Αύριο θα πηγαίνει να συναντήσει τον Τράμπ, τον Ερτογάν, τον Πούτην, για τον Ιρανό δεν ξέρω,πρέπει να συνοδεύεται, Εχουν και αυτοί πρώτες κυρίες,

Τώρα να σας πω την αλήθεια μου επειδή από μικρός δεξιόφερνα τους είχα ψιλοτσεκάρει,δεν πέφτω από τα σύννεφα πάντα είχαν αδυναμία στα ροζ.

Σας τα  είχα γράψει αυτά που γίνονται.Απλά είμαι προσεκτικός για να μην χοροπηδάνε οι σύντροφοι.

Αντε να σας πω κι αυτό μεγάλη δύναμη η Αννούλα. Ο Δήμαρχος δεν περπατάει,είναι μάλλον η εποχή που οι αυτοδιοικητικοί δεν περπατάνε,

Πέρσι τέτοια εποχή είχαν την τιμητική τους.

Αντε να σας πω και αυτό. Γνωστός χειροκροτητής κάνει το παγώνι.

Εγώ θα του το πω πως ξεπαγώνει και έρχεται !

Καλό μεσημέρι


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.