Header Ads

Header ADS

Ντροπή για το Τσιρίγο! κατά τα λοιπά ότι η εκάστοτε Αρχή (δημοτική κ.λ.π.) είθισται να συμβουλεύει:

Αγαπητέ (ας πούμε) κε Δήμαρχε Κυθήρων Ευστράτιος Χαρχαλάκης
Για δέκατη -αν δεν κάνω λάθος- συνεχή μέρα οι οικισμοί Φριλιγκιάνικα, Καστρισιάνικα, Αλοϊζιάνικα, Αρωνιάδικα και Αγία Πελαγία των Κυθήρων, δεν έχουμε στάλα νερό!!
Να σημειωθεί ότι η άνω χρονική περίοδος δεν είναι η μοναδική εφέτος, αλλά αυτή που ξεχείλισε το ποτήρι μου! [σχήμα οξύμωρο μιας και νερό δεν υπάρχει για να μιλάμε για υπερχείλιση].
Εξ’ ών μαθαίνουμε το δίκτυο ύδρευσης παρουσιάζει συνεχώς βλάβες τις οποίες καλείται ο Δήμος να αντιμετωπίσει –εκτός των Κυριακών και επίσημων αργιών, όπου δεν ανταποκρίνονται οι εργάτες στα τηλέφωνα (πάντα εξ ών μαθαίνουμε), με αποτέλεσμα να μην έχουν οι άνω οικισμοί στάλα νερό!
Σαφώς και γνωρίζουμε ότι υπάρχει αυξημένη ζήτηση αυτήν την περίοδο λόγω του τουρισμού.
Ωστόσο αναρωτιέμαι, εγώ ο άνυδρος, αν φρόντισε όλα αυτά τα χρόνια ο Δήμος για την συντήρηση του δικτύου, την οποία πληρώνουμε στα τέλη των λογαριασμών, ή περιμένει να αντιμετωπίζει τα λάθη του την τελευταία στιγμή, με αποτέλεσμα να τα πληρώνουμε εμείς για άλλη μια φορά [και τα τέλη και την έλλειψη προνοητικότητας και προγραμματισμού].
Οι λογαριασμοί νερού έρχονται στο σπίτι μου και εγώ κάθε φορά -ως οφείλω- τους πληρώνω στο ακέραιο και στην ώρα μου! Δεν βλέπω το ίδιο και από την πλευρά σας σε ό,τι αφορά στη συνέπεια της παροχής του νερού, του δημόσιου αυτού αγαθού, για το οποίο «στο συμβόλαιό» μας δεσμεύεστε!
Είναι απαράδεκτο και προσβλητικό προς τους δημότες και όλους εμάς, που έχουμε αγαπήσει αυτόν τον τόπο.
Οτιδήποτε άλλο από την πλευρά τόσο την δική σας όσο και του δημοτικού συμβουλίου σας και των λοιπών ιθυνόντων είναι απλές δικαιολογίες!
Με παρρησία
Βασίλης Κασσάρας
Υ.Γ. Τα εξακόσια (600,00) ευρώ που έχω ήδη καταβάλει σε ιδιωτικές υδροφόρες προκειμένου να έχω νερό για να εξυπηρετούνται οι προσωπικές μου ανάγκες, του σπιτιού μου και των καλεσμένων μου, από που θα τα ζητήσω;
Ντροπή για το Τσιρίγο!

κατά τα λοιπά ότι η εκάστοτε Αρχή (δημοτική κ.λ.π.) είθισται να συμβουλεύει:

1 σχόλιο:

  1. Αν θελετε τσάμπα νερό μια ειναι η λύση. Παίρνετε τηλέφωνο τον αντιδήμαρχο, του λέτε οτι ειστε καποιος σπουδαιος τον λιβανίζεται λίγο ή πολύ του υπόσχεστε οτι θα το ξανά ψηφίζεται (και καλά )επίσης πρέπει να του πειτε οτι είστε με την δικιά τους σωστή πλευρό, και ως εκ θαύματος θα δείτε μια υδροφόρα έξω απο το σπίτι σας. Και αφήστε όλους τους άλλους τους φουκαράδες να ψάχνουν τις σταγόνες νερού που καποια στιγμή θα έρθουν στο σπίτι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.