Header Ads

Header ADS

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΣΙΜΑΤΗ:Μοναδική στιγμή για μένα ,η αναγνώριση στο πρόσωπο μου και η απονομή πλακέτας.


 Άλλη μια διοργάνωση της έκθεσης που ολοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία από το Σύλλογο Φρατσιωτών και το νέο Διοικητικό συμβούλιο.

61 χρόνια μετά συνεχίζουμε την παράδοση!!!
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους μας Τιμήσατε με την παρουσία σας.
Μοναδική στιγμή για μένα ,η αναγνώριση στο πρόσωπο μου και η απονομή πλακέτας.
Σκέφτομαι την τεράστια πορεία και ένα μεγάλο ταξίδι με το Σύλλογο Φρατσιωτών,που ξεκίνησε στα 11 χρόνια μου και φτάσαμε στο σήμερα.
Έχοντας καταφέρει να γίνουν μεγάλα πράγματα.
Είναι τεράστια Τιμή για μένα,όμως θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι έκανα αυτό ακριβώς που διδαχθηκα από τους γονείς μου.
Από την μητέρα μου που υπήρξε για 25 τουλάχιστον χρόνια Πρόεδρος του Συλλόγου και από τον πατέρα μου που υπήρξε ένα τεράστιο κεφάλαιο για το Σύλλογο και για το νησί μας.
Και είμαι ευγνώμων γιατί μου δίδαξαν τρία πολύ βασικά πράγματα.
Την ανιδιοτέλεια,την ειλικρινή διάθεση προσφοράς και την αγάπη για τον τόπο μας και τους κατοίκους του.
Αυτή λοιπόν η πλακέτα δικαιωματικά τους ανήκει.
Θέλω να σας πω να αγκαλιάζετε τους Συλλόγους και τις δράσεις τους, να δίνετε το παρόν, διότι είναι πολύ ωραίο συναίσθημα να ξέρεις ότι βάζεις ένα λιθαράκι για να γίνονται όμορφα πράγματα.
Και ο Σύλλογος Φρατσιωτών το έχει αποδείξει από την ύπαρξη του μέχρι σήμερα.
Έχει κάνει σπουδαία πράγματα, συμμετέχει σε όλες τις δράσεις,έχει κοινωνικό χαρακτήρα και έχει ένα τεράστιο ίσως και μοναδικό εξοπλισμό πάνω στο νησί.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Τέως Πρόεδρο Panagioths Kallinikos , διότι μαζί πορευτηκαμε όλα τα χρόνια και στηρίξαμε ο ένας τον άλλον κάθε στιγμή.
Να ευχαριστήσω όλους όσους επίσης κατά περιόδους υπήρξαν μέλη του Διοικητικού συμβουλίου και συνεργαστηκάμε για το χωριό μας.
Ευχαριστώ το τωρινό Διοικητικό συμβούλιο για την αναγνώριση και την Τιμή και το γνωρίζετε καλά,πως εγώ θα είμαι πάντα παρούσα στις επάλξεις όλων των δράσεων του Συλλόγου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.