Header Ads

Header ADS

ΚΟΣΜΑΣ ΤΖΩΡΤΖΟΠΟΥΛΟΣ:Ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους κατοίκους του Καραβά, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου και με τίμησαν με την παρουσία τους!



Ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους κατοίκους του Καραβά, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μου και με τίμησαν με την παρουσία τους!

Η συζήτηση ποιοτική,τα προβλήματα όμως πολλά και θέλουν επίλυση!

Το μόνο σίγουρο είναι ότι μαζί σας θα γίνω πιο ισχυρός και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου, να λύσουμε σιγά σιγά αν όχι όλα, λίγα από αυτά τα προβλήματα!

Είστε η κινητήριος δύναμη μου και σας θέλω δίπλα μου!

Έκπληξη της βραδιάς το αναμνηστικό δώρο που μου έστειλε ο Δήμαρχος της Κύπρου,κ. Νικόλαος Χατζηστεφάνου, μέσω της Χορωδίας ΚΕΥΘΟΣ κ της Eleni Kalotaridou-Antonopoulou

Πολύ συγκινητική η βραδιά απόψε..... Ανανεώνουμε το ραντεβού μας.....


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.