Header Ads

Header ADS

ΠΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ:Μήπως στα Κύθηρα ξεκινήσει η αναστροφή πληθυσμιακής μείωσης

 


Άρθρο - άποψη του *Πάνου Χατζηγιάννη για την ακτοπλοϊκή συγκοινωνία των Κυθήρων


Ένα τέτοιο πλοίο τύπου HighSpeed που μας εξυπηρέτησε τις δύσκολες ημέρες, μετά το ατύχημα του Aqua Jewel, αξίζει για τα ΚΥΘΗΡΑ. Ένα  τέτοιο πλοίο τουλάχιστον για  5 μήνες το καλοκαίρι (που θα είναι κερδοφόρο σίγουρα – ΜΑΙΟ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ) θα ανεβάσει κατηγορία τα Κύθηρα. 

Αμέσως τα Κύθηρα γίνονται ένας νέος προορισμός Σαββατοκύριακου και τριημέρου. Η άγονη γραμμή σε συνδυασμό με τα κερδοφόρα δρομολόγια κρατάει το πλοίο βιώσιμο.  Επιπλέον δίδεται διέξοδος αποφόρτισης των Ανατολικών Κυκλάδων από τον Υπερτουρισμό. Φέρνει τα Κύθηρα σαν το πρώτο νησί της Πελοποννήσου και Κρήτης αλλά και  στο προσκήνιο του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Η δυναμική που θα αναπτυχθεί από την ακτοπλοϊκή αυτή γραμμή θα έχει σίγουρα θετικά αποτελέσματα για το νησί μας.  Κατά γενική εκτίμηση θα είναι το σημείο αναστροφής της πληθυσμιακής μείωσης:

Σταματάει η απομόνωση, εμπορική και κοινωνική με τα Κύθηρα να γίνονται πραγματικά «προάστια» της Αττικής στην οποία ανήκουν και δικαιωματικά τους αξίζει να ενώνονται με τον Πειραιά σε γρήγορο χρόνο.

Αυξάνεται η τουριστική κίνηση των Κυθήρων σε διάρκεια περισσοτέρων μηνών.

Ενθαρρύνονται Κρητικοί και Πελοπονήσιοι να επιλέξουν μία γρήγορη γραμμή 2.5 ωρών μεταξύ Κρήτης και Γυθείου. Έτσι τα Κύθηρα κερδίζουν περιφερειακό ρόλο και γίνονται ξανά σταυροδρόμι για όλους

Αυξάνεται η κίνηση του πορθμείου Νεαπόλεως – Κυθήρων – Αντικυθήρων, αφού θα λειτουργεί και ως συμπληρωματική συγκοινωνία που θα τροφοδοτεί την περιφερειακή γραμμή και τούμπαλιν. Η Μονεμβάσια μέσω Νεαπόλεως ανεβαίνει.

Επιτυγχάνεται άριστα το Island Hopping και ικανοποιεί τους τουρίστες μας με επιλογές


Νέοι θα έρθουν ακόμα κ ως μόνιμοι κάτοικοι και νέες επιχειρήσεις θα δημιουργηθούν. 

Τα Κύθηρα θα κερδίσουν από παντού. Η οικονομία τους θα αναπτυχθεί όλους τους μήνες του χρόνου.



Σαν πρόταση (πέρα από την σύνδεση με Γύθειο) προτείνεται  μία σύνδεση ως εξής: 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ  –  ΧΑΝΙΑ (ως έχει)

ΣΑΒΒΑΤΟ: ΧΑΝΙΑ – ΜΗΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ  – ΜΗΛΟΣ – ΧΑΝΙΑ

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΧΑΝΙΑ  – ΚΥΘΗΡΑ – ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑ: ΡΕΠΟ ή ελκυστικό δρομολόγιο κατ’ επιλογήν της Εταιρείας 

ΤΡΙΤΗ: : ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΗΡΑ – ΧΑΝΙΑ –  ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΠΕΙΡΑΙΑΣ 

ΤΕΤΑΡΤΗ: ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ – ΧΑΝΙΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΓΥΘΕΙΟ – ΚΥΘΗΡΑ – ΧΑΝΙΑ 

ΠΕΜΠΤΗ: ΧΑΝΙΑ – ΚΥΘΗΡΑ – ΜΗΛΟΣ – ΠΕΙΡΑΙΑ Η Μήλος θα μας συνδέσει με την κίνηση της Παροναξίας. Η σύνδεση αυτή έχει μεγάλη σημασία για την τουριστική μας ανάπτυξη.

Η Μήλος θα μας συνδέσει με την κίνηση της Παροναξίας. Η σύνδεση αυτή έχει μεγάλη σημασία για την τουριστική μας ανάπτυξη

Το  HighSpeed έχει δυνατότητες για χαμηλές και υψηλές ταχύτητες. 

Χαμηλές ταχύτητες 15 – 20 μίλια / ώρα Πειραιάς μέχρι τις Φλέβες,  3 μίλια  έξω από τα λιμάνια Διακοφτίου,  Χανίων και  Αδάμαντα.

Υψηλές ταχύτητες  30 – 35  μιλια / ώρα στην  ανοιχτή θάλασσα  ( βλ. χάρτη  τμήματα Β, Ε, Η και Ι ) 

*O Πάνος Χατζηγιάννης είναι Αρχιτέκτων

Πηγή: https://kythera.news

2 σχόλια:

  1. Εγώ λέω να πάρουμε 2! Οι ιδέες και τα όνειρα είναι καλά, αλλά η μετουσίωσή τους σε πράξη απαιτεί σοβαρό σχεδιασμό, μεθοδικότητα και κυρίως ρεαλισμό. Με θεωρίες και ευφάνταστες ιδέες ούτε πλοία έρχονται, ούτε αεροπλάνα πετάνε. Ας μην ξεχνάμε ότι «η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού», και ότι ο κίνδυνος να χάσουμε πλοία και αεροπλάνα και να μείνουμε με τα όνειρα, θα είναι πάντα υπαρκτός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όνειρα θερινής μα και χειμερινής νυκτός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.