Header Ads

Header ADS

ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ:ΧΑΜΟΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΒΡΟΧΟΥΛΑ



Στα κόκκινα η αγανάκτηση των καταναλωτών στα Κύθηρα μετά και από τις χθεσινές αλλεπάλληλες διακοπές, του κατά τα άλλα πανάκριβου ηλεκτρικού ρεύματος.

Το φαινόμενο των διακοπών του ρεύματος στα Κύθηρα με κάθε ¨ψιχάλα¨ βροχής δεν είναι τωρινό, συμβαίνει εδώ και χρόνια...

Χθες Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου το κακό παράγινε και η αγανάκτηση του κόσμου ξεχείλισε.

Δεν φτάνουν τα Τσάκα τσούκα του ρεύματος έχουμε και διακοπές τις Cosmote για πιο λόγω? διαβάστε εδώ:

Ο χρήστης Panayiotis Gianniotis αισθάνεται εξοργισμένος στην τοποθεσία Λιβάδι Κυθηρα. 17 ώρ. 

Κύθηρα · Πότε άραγε οι άχρηστοι στα κεντρικά της Cosmote θα αποφασίσουν να βαλουν πετρέλαιο στις γεννήτριες ή και καμμία καινουργια μπαταρία στα ups της κινητής τηλεφωνίας στα Κύθηρα; Με κάθε μικρή διακοπή ρεύματος χάνεται το σήμα για κανένα τέταρτο.



Διαβάστε σχόλια στο Ιντερνετ:
Kostas Thios
Θα διαλύσουν τις συσκευές τι συμβαινει?
2
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Ria Kominou
Παιδια τι συμβαίνει; θα καούν όλα
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Maria Kasimati
Ria Kominou ε ναι έλεος πια
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Τακης Λουραντος
ΠΑΛΙΙΙΙ???......
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Meep, αυτοκόλλητο Meep, a round yellow head with a worried and concerned face
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Xrisoula Varda
Τακης Λουραντος Ιδιος οταν νευριαζεις.
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Τακης Λουραντος
Xrisoula Varda ΕΓΩ ΈΙΜΑΙ ΒΡΕ......
Meep, αυτοκόλλητο Meep, a round yellow head with a big, happy, open mouthed smile.
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Maria Kasimati
Εντάξει η κατάσταση είναι τραγική. Με κάθε βροχή να γίνεται διακοπή ρεύματος 🤬
2
Despina Babouni
Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουμε όλα θα καούν με μια βροχή μια ζωή τα ίδια
5
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Panoraia Kousouli Politi
Έλεος το τέλος θα καούν τα πράγματα
3
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Panoraia Kousouli Politi
Μια με το νερό και το άλλο ρεύμα
3
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Γιωργος Μιλιγκακης
Τα χαλια μας τα μαύρα
2
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Δαναη Μαρκακη
Ξ. Ε. Φ. Τ. Ι. Λ. Ε. Σ💩💩💩💩💩💩
2
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
Δαναη Μαρκακη
ΟΜΑΔΙΚΉ ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑΤΊ ΠΑΡΆΓΙΝΕ ΤΟ ΚΑΚΟ🤬🤬🤬🤬
2
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.