Header Ads

Header ADS

Δήλωση Δήμητρας Καλλιγέρου



Αγαπητοί μου συνδημότισσες και συνδημότες

Θέλω να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξή σας κατά την προεκλογική περίοδο, καθώς και όσους με εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους στην Δημοτική Κοινότητα Καρβουνάδων. Μαζί με την ομάδα μου «ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ», εκλεγμένοι και μη, δεσμευόμαστε να εργαστούμε σκληρά με ήθος για το καλό και την πρόοδο των Κυθήρων και των Αντικυθήρων.

Να ευχαριστήσω επίσης θερμά, τον επικεφαλής της παράταξης μου κύριο Ζαχαρία Σουρή για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε καθώς και τους συνυποψηφίους μου για την άριστη συνεργασία και υποστήριξη.

Θα ήθελα στο σημείο αυτό να συγχαρώ όλους τους υποψηφίους, όλων των ψηφοδελτίων και να ευχηθώ στους εκλεγμένους καλή θητεία.

Με εκτίμηση,

Καλλιγέρου Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.