Header Ads

Header ADS

Δημοτικές εκλογές Κυθήρων 2023. Αλήθεια ..........ποιον να πρωτοευχαριστήσω.!



Δημοτικές εκλογές Κυθήρων 2023.
Αλήθεια ..........ποιον να πρωτοευχαριστήσω.!

Θεσμικά.... θα πρέπει να αρχίσω από τον Δήμαρχο.
Όμως..... πρώτα και από αυτόν, θέλω να ευχαριστήσω ,Την σύζυγο μου και την κόρη μου.
Θα ευχαριστήσω ΕΠΙΣΕΙΣ θερμά, τους κατοίκους του τοπικού μας, διαμερίσματος που με τίμησαν με την ψήφο τους, και την πρώτη θέση σε ψήφους για το τοπικό .
Τον Δήμαρχο , Ευστράτιο Χαρχαλάκη, Τον οποίο και του εύχομαι μια καλή θητεία.
Τον Φίλο μου Κομηνό Γεώργιο "ΖΟΡΜΠΑ".
ΟΛΟΥΣ.!!!!!! Τους φίλους που δήλωσαν παρών σε αυτήν την διαδικασία, εκθέτοντας εαυτούς προς εκλογή, και στα τρία ψηφοδέλτια .

Καλή θητεία και σε ΟΛΟΥΣ τους εκλεγμένους.
Ονομαστικά στο κ. Σουρή Ζαχαρία , και στον Κ. Σοφίο Ανάργυρο, που έδειξαν οτι το μέλλον τις αυτοδιοίκησης τους ανήκει ,αφού εκφράζουν και οι δυο τους την Δημοκρατία, και τον πολιτικό πολιτισμό.
Στα Κυθηρα "μίλησε" η Δημοκρατία.

Στα Κύθηρα αυτά θέλω να ζω, εγώ και η οικογένεια μου, που την επόμενη μέρα, είμαστε όλοι μια αγκαλιά, μια παρέα.
Στα Κύθηρα του Χαρχαλάκη , που τόλμησαν να αναγνωρίσουν για ακόμη μια φορά, το έργο του Δημάρχου, δίνοντας του την ευκαιρία, να συνεχίσει αυτό το έργο που ήδη, έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς.

Στα Κύθηρα του Σουρή, που "ένωσε" τα κομάτια της αντιπολητεύσεως και τους έκανε μια δυνατή ομάδα που πραγματικά με τον αγώνα τους στο "τσακ" να κέρδιζαν τον Δήμο.
Στα Κύθηρα του Σοφίου που χωρίς τυμπανοκρουσίες χωρίς "μεγάλα ονόματα" χωρίς "εκλογομάγειρες" χωρίς "ολοκληρωμενο" ψηφοδελτιο, μας δίδαξε όλους τι εστι "πολιτικός πολιτισμός" τι εστί ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
Συγχαρητήρια σε όλους
Είμαι υπερήφανος που είστε φίλοι μου.

ΣΥΓΧΑΡΤΗΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟ.!!!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑ .!!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΓΥΡΕ.!!!!

Σας ευχαριστώ όλους .

2 σχόλια:

  1. Η σεμπρεβιβα μπορεί να καπνιστεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμείς ευχαριστούμε. Ποιός ειναι αυτός ρε παιδιά; Φατσικά τον ξερω αλλα δεν βάζει κι ενα όνομα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.