Header Ads

Header ADS

Κύθηρα Αντικύθηρα Καινούργια Μέρα:Υποψηφιότητα Ανδρέα Παπαδόπουλου



(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας

Είμαι ο Παπαδόπουλος Ανδρέας.

Γεννήθηκα στο νομό Λακωνίας και μεγάλωσα στην Αθήνα.

Αγάπησα τα Κύθηρα και μαζί με την οικογένεια μου τα έκανα δεύτερη πατρίδα μου.                                                                

Δραστηριοποιούμαι στην Χώρα από το 1993, με κατάστημα τουριστικών ειδών, με την σύζυγο και την κόρη μου.

Eπίσης διατηρώ στο Λιβάδι, από το 2003, γραφείο με αυτοκίνητα, ανταλλακτικά, διεκπεραιώσεις και rent a car.

Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητά μου, για την Δημοτική Κοινότητα Κυθήρων στηρίζοντας την παράταξη "Κύθηρα Αντικύθηρα Καινούργια Μέρα" και τον Δήμαρχο Ευστράτιο Χαρχαλάκη.

Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας!

1 σχόλιο:

  1. "Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητά μου..."
    Ναι, αυτό το ξέραμε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το όνομά σας. Τίποτε άλλο έχετε να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.