Header Ads

Header ADS

"ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ".ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΜΜ.ΧΑΡΧΑΛΑΚΗ


(1η) Εμφάνιση στην Σελίδα μας

Αντικύθηρα 29-09-2023

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες,φίλες και φίλοι του νησιού μου. Από το 2019 που αποφάσισα να δηλώσω υποψηφιότητα και να εκλεγώ Πρόεδρος της Κοινότητας Αντικυθήρων ,και μετά από την θερμή στήριξη όλων σας,ήμουν ενεργός και δραστήριος προσπαθώντας να βοηθήσω,όσο περισσότερο μπορούσα στα κοινά,το νησί και τους κατοίκους του. Συνέβαλα με όλες μου τις δυνάμεις σε κάθε θετική προσπάθεια εκ μέρους του Δήμου και πιστεύω ότι φάνηκα αντάξιος της εμπιστοσύνης που μου δείξατε το 2019, εκλέγοντάς με ως Πρόεδρό σας. Στις εκλογές του 2019 ξεκίνησα μια προσπάθεια, με υποσχέσεις υποψηφίων προς εμένα και το νησί μου, που τελικά δεν οδήγησε σε κάτι λόγω του ότι μετά την εκλογική διαδικασία δεν υπήρχε καν η συνεργασία και η συμμετοχή τους,βλέπωντάς τους ακόμα και να μην συμμετέχουν σε Δημοτικά συμβούλια . Αντιθέτως από την πρώτη στιγμή ,βρήκα θερμή στήριξη από τον Δήμαρχό μας (και εκ νέου υποψήφιο) και την Δημοτική αρχή ,και τον ευχαριστώ θερμά για την πραγματική του αγάπη προς το νησί μας αλλά και τους κατοίκους του. Αποφάσισα και μετά από πολύ σκέψη ,καθώς όλοι σας γνωρίζεται τις δυσκολίες που αντιμετώπισα σε οικογενειακό επίπεδο την περασμένη χρονιά,να είμαι εκ νέου υποψήφιος στις εκλογές τις 8ης Οκτωβρίου του 2023. Η παρότρυνση του κόσμου ήταν τεράστια και πολύ συγκινητική για να ασχοληθώ και πάλι με τα κοινά του νησιού μας,και σας ευχαριστώ πολύ για αυτό. -Από πλευράς μου ζητάω από όλους σας την στήριξή σας στις επερχόμενες εκλογές και παρακαλώ όλους τους εγγεγραμμένους στους εκλογικούς καταλόγους του Δήμου Κυθήρων της Κοινότητας Αντικυθήρων που δεν διαμένουν στα Αντικύθηρα,να έρθουν στο νησί και συμμετέχουν στην εκλογική διαδικασία στηρίζοντάς με .
-Επιβάλετε ‘’ΤΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗΤΕΣ’’ την 8η Οκτωβρίου το βράδυ. Στις προσεχείς εκλογές συντάσσομαι στο πλευρό του άξιου συμπατριώτη μας Στράτου Χαρχαλάκη, που στα 9 χρόνια που είναι Δήμαρχος έδωσε μεγάλη σημασία στο μικρό μας νησί. Τα έργα που έγιναν είναι πρωτόγνωρα και αναφέρονται αναλυτικά στο φυλλάδιο της παράταξης "ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ". Δεν θα σας κουράσω λοιπόν απαριθμώντας τα. Μαζί με το Δήμαρχό μας και τους άξιους συνεργάτες του, είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε πολλά περισσότερα και θα βάλουμε όλοι ένα χεράκι για να μην ερημώσει το αγαπημένο μας νησί. Με τιμή Γεώργιος Εμμ. Χαρχαλάκης Πρόεδρος Κοινότητος Αντικυθήρων

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.