Header Ads

Header ADS

¨ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΥΘΗΡΑ¨ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ


(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας

Δήλωση Υποψηφιότητας

Ονομάζομαι Σκλαβενίτης Ευστάθιος. Έχω γεννηθεί στην Αθήνα και απο το 2020 διαμένω μόνιμα στα Φριλιγκίανικα Κυθήρων με την σύζυγο μου Φριλίγκου Μαρία και τον υιό μας. Διδάχθηκα από την οικογένεια μου να εργάζομαι σκληρά και αυτό κάνω όλα τα χρόνια. Το τελευταίο διάστημα εργάζομαι στον Δήμο Κυθήρων ως οδηγός στην καθαριότητα ενώ πιο πριν ήμουν οδηγός σε σχολικό λεωφορείο. Αφού ευχαριστήσω τον Ανάργυρο Σοφίο για την τιμή που μου έκανε να με εντάξει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού του,θα ήθελα να ενημερώσω τους συνδημότες μου, ότι στόχος και σκοπός της ενασχόλησης μου με τα κοινά, δεν είναι άλλος από το να δημιουργηθεί ένα πιο υγιές περιβάλλον για την παραμονή, αλλά και την προσέλκυση νέων ανθρώπων στο νησί μας! Η ψήφος σας θα μου δώσει το έναυσμα να προσφέρω την εργατικότητα μου για το κοινό μας καλό. Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.