Header Ads

Header ADS

¨ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ¨ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗ



(1η) Εμφάνιση στο Μέσο μας


Συνδυασμός 

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ Κύθηρα Αντικύθηρα


Δήλωση Υποψηφιότητας

Είμαι 24 χρόνων,  μεγάλωσα εδώ και συνεχίζω να έρχομαι για τους 6 μήνες του χρόνου. Είμαι φωτογράφος.

Δεν χρειάζεται να είσαι ντόπιος για να αγαπάς τα Κύθηρα. Χαίρομαι πάντα, οταν ακούω από ταξιδιώτες ότι λάτρεψαν και αγάπησαν τα Κύθηρα. Κάνω ότι μπορώ, όταν έρχονται φίλοι μου να τα αισθανθούν όπως τους αξίζει.

Η αλήθεια είναι ότι αποφάσισα να συμμετάσχω στην ομάδα του Ζαχαρία χωρίς να το σκεφτώ πολύ. Βλέπω ένα σύνολο ζωντανών, δραστήριων ανθρώπων που Όλοι Μαζί βάζουν τα θεμέλια για να γίνει μια νέα αρχή με ανθρωπιά, συνεργασία και αγάπη για τα Κύθηρα.

Θέλω να εκφράσω την σκέψη μου με ειλικρίνεια, δεν μ’ άρεσει να είμαι αμέτοχη σε κρίσιμες  καταστάσεις που αντιμετωπίζει το νησί μου. Θα βοηθήσω όσο αντέχω, όπου και όπως μπορώ. Το περσινό καλοκαίρι βρέθηκα αντιμέτωπη με τον Δήμαρχο, καθώς ήμουν μία από τις εθελόντριες και τους εθελοντες για την φροντίδα των προσφύγων, υπεύθυνη για την σίτιση 70 ανθρώπων. Εισέπραξα και εγώ μια συμπεριφορά, όπως όλοι οι εθελοντές εκείνο το διάστημα, που μέσα μονάχα από τις δηλώσεις καταλαβαίνει κανείς τον χαρακτήρα και το ενδιαφέρον για τον συνάνθρωπο. Δυστυχώς δύο διαφορετικοί κόσμοι.  Με εκείνη την εμπειρία αλλά και όσα γνωρίζω να συμβαίνουν στο νησί μας τα τελευταία χρόνια, κατάλαβα τι χρειάζεται να κάνω. Κάτι πιο αγνό και αγαθό, μαζί με   ανθρώπους απλούς, με ενσυναίσθηση, αντίληψη και πράξη.

Πιστεύω στο ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, είδα συμμαθητές μου, είδα νέα μυαλά είδα πολλές διαφορετικές γενιές, και όταν χτίζεις καλή ομάδα η επιτυχία είναι πιο κοντά.

Είμαι υποψήφια τοπική σύμβουλος στην Δημοτική Κοινότητα Καρβουνάδων, για να στηρίξω το χωριό μου, να στηρίξω τα Κύθηρα

3 σχόλια:

  1. πολύ ενδιαφέρον για τους μετανάστες-κανένα για τους Έλληνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο κοπελιά!!! Νέα παιδιά Αυτό χρειαζόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλεος, όχι άλλη "ενσυναίσθηση"....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.