Header Ads

Header ADS

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΜΗΝΟΣ: Στηρίζω απόλυτα τον άξιο Δήμαρχό μας



Συνεχίζουμε με το Γιώργο Κομηνό (Ζορμπά)!

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΟΜΗΝΟΥ
Αγαπητοί συμπατριώτες,
Το 2014 μαζί με το Δήμαρχο Στράτο Χαρχαλάκη πρωτοστάτησα στην ίδρυση της παράταξής μας. Σήμερα 9 χρόνια μετά, νοιώθω δικαιωμένος και μπορώ να σας κοιτάω όλες και όλους στα μάτια, καθώς από τη θέση του Αντιδημάρχου προσπάθησα και συνεχίζω να προσπαθώ με όλες μου τις δυνάμεις, ανιδιοτελώς, για το καλό του Τσιρίγου και των δημοτών του. Με ξέρετε και σας ξέρω, συνεχίζω με το Δήμαρχό μας προκειμένου να ολοκληρώσουμε μαζί τα μεγάλα και μικρότερα έργα που ξεκινήσαμε και έχει ανάγκη ο τόπος μας. Ζητώ τη στήριξή σας.

Ξέρετε ότι ήμουν και θα είμαι πάντα στο πλευρό σας.

Στηρίζω απόλυτα τον άξιο Δήμαρχό μας που απέδειξε ότι όχι μόνο γνωρίζει άριστα τη Δημόσια Διοίκηση (που και εγώ έχω υπηρετήσει για 30 και πλέον χρόνια), αλλά έχει ανεξάντλητες ικανότητες στο να φέρνει χρηματοδοτήσεις μεγάλων έργων που τόσα χρόνια είχαμε ανάγκη. Σας ευχαριστώ για τη στήριξή σας!
Γιώργος Κομηνός
Φιλόλογος - τ. Λυκειάρχης Κυθήρων
Αντιδήμαρχος

5 σχόλια:

  1. Μπράβο Ζορμπά! Τίμιος και εργατικός! Οι εκλογές κρίθηκαν μετά από αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άξιος, άξιος, αλλά 9 χρόνια κι ακόμα να ανοίξετε και αυτό το δρόμο για το πάρκιγνκ του Ποταμού, πιάνει τη μισή πιάτσα το Χάμερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.