Header Ads

Header ADS

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΝΟΤΑΡΑ Υποψ.Δημοτική Σύμβουλος:Aποφάσισα να συνεργαστώ με την Δημοτική Αρχή και να ενταχθώ στον συνδυασμό του Δημάρχου κ. Ευστράτιου Χαρχαλάκη


Ονομάζομαι Κατερίνα – Μυρτώ Νοταρά και είμαι κόρη του γιατρού καρδιολόγου Σταύρου Νοταρά από τα Φριλιγκιάνικα. Αποφοίτησα από το τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής του Πανεπιστήμιου Πειραιά. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου με την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου στις Διεθνείς Επιχειρήσεις από το Hult International Business School του Λονδίνου. Εργάστηκα ως Ειδικός Σύμβουλος στον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού) και υπήρξα μέλος του Ευρωπαϊκού Δικτύου Refernet για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ευρώπη.

Από το 2021 είμαι μόνιμη κάτοικος Κυθήρων και εργάζομαι στο τεχνικό γραφείο Geotopo του κ. Θανάση Βλαχογιάννη στο Λειβάδι ως Διοικητική Συντονίστρια.
Από την στιγμή που αποφάσισα να μείνω μόνιμα στο νησί, επιθυμώ να συμβάλω και εγώ ως νέος άνθρωπος, με όλες μου τις δυνάμεις στην βελτίωση των συνθηκών της ζωής του τόπου μου. Ο τομέας ενδιαφέροντoς μου είναι ο τουρισμός, που είναι βασικός πυλώνας οικονομικής ανάπτυξης του νησιού, πάντα με σωστό σχεδιασμό και σεβασμό στο φυσικό και στο πολιτιστικό περιβάλλον.
Η δημοτική αρχή έχει κάνει σημαντικά βήματα στον τομέα αυτό, ωστόσο μένουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν. Για τους λόγους αυτούς, αποφάσισα να συνεργαστώ με την Δημοτική Αρχή και να ενταχθώ στον συνδυασμό του Δημάρχου κ. Ευστράτιου Χαρχαλάκη, στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου 2023, πιστεύοντας ότι μπορώ να συμβάλω και εγώ στην συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας του νησιού μας.
Σας ευχαριστώ.
Κατερίνα – Μυρτώ Νοταρά

6 σχόλια:

  1. Από έκπληξη σε έκπληξη ο Δήμαρχος! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρομερή έκπληξη, υπάλληλος του γραφείου Βλαχογιάννη στο οποίο έδωσε τη μελέτη για τον Αυλαίμονα. Μιλάμε για όραμα, όχι αστεία.

      Διαγραφή
    2. Σκέψου να μην χρηματοδοτούνταν το έργο τί θα έλεγες! Να σου βρω πρόσκληση για τα εγκαίνια;

      Διαγραφή
  2. Πόση κακιά και τοξικότητα….!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι είναι Διοικητική Συντονίστρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που να σου εξηγούμε τώρα... Ξεκίνα από την ΑΒ

      Διαγραφή

Από το Blogger.