Header Ads

Header ADS

ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΟΥΡΗΣ:Για να με διαγράψετε από κάποια παράταξη Θα πρέπει πρώτα να έχω γραφτεί σε αυτήν.


Ανάρτηση του Ζαχαρία Σουρή στο δημοσίευμα του Δημάρχου βλέπε εδώ :https://adellinfm.blogspot.com/2023/06/blog-post_666.html?fbclid=IwAR193Kg_j1bdi8c4V6aTLFeNh_l297zttdRFWLVdKR6uxNvVvF2Tu6Flmi4

Απάντηση στον κ.Χαρχαλάκη

Σε ευχαριστώ πολύ για της ευχές σου! 

Στην ανακοίνωση μου δεν αναφέρομαι σε καμία υποψηφιότητα και καμιά ιδιότητα. Επίσης για να με διαγράψετε από κάποια παράταξη Θα πρέπει πρώτα να έχω γραφτεί σε αυτήν. 

Φωτογραφικό υλικό από τακτικές επισκέψεις μου στο Γραφείο του Δημάρχου υπάρχουν αρκετές! 

Σχετικά με το έγγραφο που αναφέρεστε ότι έχω υπογράψει, έχετε την άδεια μου να το δημοσιεύσετε αυτούσιο και με όλες της σελίδες του!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.