Header Ads

Header ADS

Ο ΥΠΑΚΟΥΟΣ:ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ



Φίλοι καλημέρα !

Με αφορμά την εβδομάδα που μας πέρασε είμαι αναγκασμένος κάποια πράγματα να τα βάλω σε τάξη.

Θα ξεκινήσω λέγοντας σας πως το site αναρτήσεις που με βρίζουν η με απειλούν δεν τις δημοσιεύει.

Κατά την προσωπική μου άποψη και καλά κάνει γιατί ο Υπάκουος δεν είναι της λογικής ούτε να αντιπαρατεθεί με ύβρεις ούτε να απειλεί έναν η κάποιους με Εισαγγελείς και Αστυνομίες.

Σκοπός και στόχος είναι να επιδείξει κακώς κείμενα του τόπου μας μόνο και μόνο μήπως γίνει αφορμή και καλυτερεύσει η βελτιωθεί κάτι.

Αν κάποιος αναγνώστης θίχτηκε προσωπικά του ζητώ συγνώμη και δεν ήταν αυτό το προσδοκώμενο.

Τώρα για το επίπεδο της γραφής και το δυσνόητο νόημα τους το μόνο που έχω να σου πω μεγάλε μου είναι ό τι κάθε Κυριακή το σχόλιο μου κάνει τόσα like όσο όλα τα άλλα θέματα μαζί.

Και θα σου πω και το τελευταίο !

Σταμάτα να απειλείς γιατί μια παροιμία λέει ό τι ¨Όποιος ανοίγει το λάκκο του άλλου πολλές φορές πέφτει ο ίδιος μέσα¨

Καλή Κυριακή



1 σχόλιο:

Από το Blogger.