Header Ads

Header ADS

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΛΑΧΑΚΟΣ:Θα είμαι σταθερά και ουσιαστικά δίπλα σας.



ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ! Είμαι βαθιά συγκινημένος για τα αποτελέσματα των εκλογών. Ο Ελληνικός λαός ανέδειξε τη Νέα Δημοκρατία ως πρώτο κόμμα και απέδειξε την εμπιστοσύνη της στην παράταξη και τον Πρόεδρό μας.

Είναι μια υπέροχη ημέρα για την Ελλάδα μας, μια μέρα που θα κινηθούμε Σταθερά, Τολμηρά, Μπροστά. Ευχαριστώ ακόμα μια φορά, τον Πρόεδρο Κυριάκο Μητσοτάκη για την ευκαιρία που μου έδωσε και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε.
Πάνω από όλα όμως ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς που με ψηφίσατε! Κρατάω στο μυαλό μου κάθε συζήτηση που κάναμε, κάθε ανάγκη που μου εκφράσατε και κάθε προβληματισμό σας. Δεσμεύομαι ότι θα εργαστώ με συνέπεια, αφοσίωση και ανιδιοτέλεια για το καλό της χώρας μας, του Πειραιά και των νησιών μας.
Θα είμαι σταθερά και ουσιαστικά δίπλα σας. Συνεχίζουμε για μια Δυνατή και Σταθερή Κυβέρνηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.