Header Ads

Header ADS

ΝΕΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΥΘΗΡΩΝ:ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΒΑΛΕΡΙΟΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!

Είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω, ότι μετά από πάρα πολύ ώριμη σκέψη, συναντήσεις με πολλούς καλούς σοβαρούς φίλους, παράγοντες του τόπου μας, συλλόγους, σωματεία των νησιών μας στα Κύθηρα, Αντικύθηρα, Πειραιά και Αθήνα που βρίσκομαι εδώ και αρκετές μέρες και με μεγάλη παρότρυνση τους και τιμή προς το πρόσωπο μου, αποφάσισα να κατέβω υποψήφιος για τη θέση του Δημάρχου Κυθήρων στις επόμενες δημοτικές εκλογές.

Είμαι σίγουρος ότι μαζί με τους συνεργάτες μου και με τη στήριξη, πρώτα απ όλα, της οικογένειας μου, αλλά και την δική σας ψήφο που γνωρίζεται ότι εδώ και πολλά χρόνια τα προβλήματα των νησιών μας τα γνωρίζω πολύ καλά, ζώντας και έχοντας επαγγελματική δραστηριότητα στο Τσιρίγο μας, βλέποντας αφουγκράζοντας και ακούγοντας όλους εσάς τους πατριώτες μου, για το τι χρειάζεται να κάνουμε για να πάμε τον τόπο μας μπροστά, ζήτω την ψηφο σας με τη δέσμευση να προχωρήσουμε όλοι μαζί στην επόμενη τετραετία για το καλό του αγαπημένου μας τόπου!
Σας ευχαριστώ πολύ
Με εκτίμηση
Βαλέριος Καλοκαιρινός.

2 σχόλια:

  1. Βαλέριο δαγκωτοοοοοό!!!!! Επιτέλους, ένας δήμαρχος που δεν θα χρειάζεται να πληρώνει φωτογράφο όπου πάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή πρωταπριλιά……..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.